Batareyanın sınaq nəticələrinin düzgün qiymətləndirilməsi
Bu məqalədə var:
Adi başlanğıc akkumulyatorlarının (SLI) sınaqları tez həyata keçirilə bilər. Bununla belə, Start-Stop sistemləri üçün akkumulyatorlar üçün daha çox amil nəzərə alınmalıdır. Biz sizin üçün adi SLI və Start-Stop batareyaları üçün test nəticələrinin mənasını ümumiləşdirdik.
Adi sulu akkumulyatorların sınağı və qiymətləndirilməsi
Başlanğıc akkumulyatorunun sınaqdan keçirilməsi yalnız qısa zaman alır. Bu ümumi akkumulyator növü ilə, sadəcə olaraq, açıq dövrə gərginliyinin müəyyən edilməsi batareyanın vəziyyəti haqqında kifayət qədər etibarlı məlumat verir, adi başlanğıc batareyalarında olduğu kimi, tam funksionallıq üçün yalnız güclü soyuq başlanğıc cərəyanı həlledicidir.
Başlanğıc akkumulyatorlarının çoxu indi texniki xidmət tələb etmir. Baxım tələb olunmayan akkumulyatorlarda adətən doldurucu tıxaclar olmur ki, hidrometrlə ölçmə imkanı yoxdur. Bununla belə, yük bir voltmetr və ya multimetr ilə də ölçülə bilər. Tam doldurulmuş başlanğıc akkumulyatorunun gərginliyi 12,8 Volt təşkil edir. Açıq dövrə gərginliyi 12,4 Voltdan aşağı düşərsə, batareyanın doldurulması lazımdır.
Start-Stop akkumulyatorunun sınağı və qiymətləndirilməsi
AGM və ya EFB akkumulyatoru üçün akkumulyator testi daha genişdir, çünki bu xüsusi batareya texnologiyalarına tələblər daha mürəkkəbdir. Bu batareyalar tez-tez işə salınma proseslərinə və davamlı qismən boşalmalara məruz qalır. Bu təsir, hətta mühərrik dayandıqda belə, akkumulyatordan təmin edilməli olan elektrik istehlakçıları ilə artır.
Buna görə “SOC” (“State of Charge”) olaraq da bilinən şarj vəziyyətinə əlavə olaraq bunlarıda bilmək vacibdir:
- Batareyada enerjinin saxlanması üçün nə qədər aktiv material hələ də mövcuddur?
- Qismən boşaldıqdan sonra batareya nə qədər tez doldurulur?
Əksər batareya test cihazlarında bu iki suala dəqiq cavab vermək mümkün deyil, çünki onlar yalnız soyuq başlanğıc cərəyanını (CCA) ölçürlər. Qalıq tutum (Ah) və şarj qəbulu (CA) yalnız bu batareya test cihazları ilə dolayı və qeyri-dəqiq müəyyən edilə bilər.
Etibarlı sınaq nəticəsi üçün qalıq tutum və yükün qəbulu niyə bu qədər vacibdir?
Başlanğıc-Stop akkumulyatoru üçün yaxşı doldurulma qəbulu çox vacibdir, çünki o, çoxlu dayanma və işə salma ilə səyahət zamanı kifayət qədər cərəyan təmin etməlidir: istehlakçılar boş vaxtlarda işləməyə davam edir və o, həmçinin çoxlu sayda mühərrikin işə salınmasını təmin etməlidir. Buna görə də, sürüş və əyləc zamanı (batareyanı bərpaedici enerji ilə təmin edən regenerativ Start-Stop sistemi vəziyyətində) növbəti dayanmanın öhdəsindən etibarlı şəkildə gəlmək üçün batareya kifayət qədər doldurulmalıdır.
Qalıq tutum həm də dayanma zamanı istehlakçıları təmin etmək üçün kifayət olmalıdır. Qalıq tutum müəyyən vəziyyətlərdə elektrik istehlakçılarını təmin etmək üçün mövcud olan enerjidir:
- Bütün dayanma mərhələlərində, istər işıqforda, istər tıxacda, istərsə də park edərkən.
- Generator tərəfindən qeyri-adekvat yüklənməni kompensasiya etmək və ya sürərkən sabit gərginliyi saxlamaq üçün.
Atelye tövsiyələri
Start-Stop akkumulyatoru üçün sınaq nəticələrinin təfsiri adi başlanğıc akkumulyatorları ilə müqayisədə daha çətindir. Bu, xüsusilə keçiriciliyin ölçülməsi mümkün olmayan sınaq cihazlarına və ya AGM və ya EFB kimi yeni akkumulyator texnologiyaları üçün uyğun sınaq alqoritminin tətbiq olunmadığı akkumulyator test cihazlarına aiddir.
Bundan sonra akkumulyator yaxşıdır işarəsi “Battery OK” batareyanın yaxşı vəziyyətdə olduğunu göstərir. Bununla belə, tez-tez batareyanın istismar müddətini başa vurduğu aydın olur.
Mütləq “Battery OK” akkumulyator yaxşıdır işarəsi göstərməyən sınaq nəticəsi olduqda, nəticənin daha yaxşı şərh edilməsi üçün digər təsir edən amillər nəzərə alınmalıdır. Misal olaraq.
- Batareyanın yaşı (yaşlanma təsirləri səbəbindən performans itkisi)
- Akkumulyatorla avtomobilin yürüşü (işləmə zamanı batareyanın pisləşməsi)
- Əvvəlki dərin boşalma və ya təkrar doldurulmadan uzun müddət fəaliyyətsizlik (batareyanın zədələnməsi)
- Sürücü tərəfindən subyektiv təəssürat - məsələn. əvvəlkindən daha az Start-Stop anları. Bu zaman Akkumulyator İdarəetmə Sistemi (BMS) akkumulyatoru qorumaq üçün onun yükünü azaldır. Bu, akkumulyatorun dəyişdirilməsinin vaxtının gəldiyinə işarədir.