Avtomobil akkumulyatorunun sınaq təlimatları
Bu məqalədə var:
Alman Avtomobil Klubu ADAC-ın son araşdırmalarına görə, 2022-ci ildə nasazlıqların təxminən 46%-i akkumulyatorla bağlıdır. Bunun səbəbləri arasında nəqliyyat vasitələrinin elektrikləşdirilməsinin artması daxildir. Bu günlərdə akkumulyatora daha çox tələblər qoyulur - 150-yə qədər elektrik istehlakçısı və müasir avtomobillərdə avtomatik start-stop sistemi kifayət qədər güc tələb edir. Buna görə də, son nasazlıq baş verməzdən əvvəl gözlənilən batareya nasazlığını aşkar etmək üçün akkumulyatorun mütəmadi olaraq mütəxəssis emalatxanasında yoxlanılması məsləhət görülür.
Mütəxəssis emalatxanaları tərəfindən akkumulyatorun vəziyyətinin düzgün yoxlanılması
Əsas prinsiplər:
Adi sulu hüceyrəli akkumulyatorun sınaqdan keçirilməsi:
Yalnız akkumulyatorun doldurulma vəziyyətini ölçə bilən ölçü cihazı adi avtomobil akkumulyatorunu sınaqdan keçirmək üçün uyğundur. İdeal bir vəziyyətdə, təxminən 12,8 V açıq dövrə gərginliyi Multimetr ilə ölçülür. Gərginlik 12,4 V-dən aşağı düşərsə, batareya mümkün qədər tez doldurulmalıdır. Davamlı aşağı yüklənmə, sulfatlaşma səbəbindən batareyaya zərər verir.
Adi başlanğıc akkumulyatorunun əsas yükü başlanğıc prosesi ilə əlaqədar olduğundan və generator tərəfindən doldurulduqdan sonra başqa bir şey olmadığından, soyuq başlanğıc cərəyanı bu vəziyyətdə həlledicidir. Yaşlanma və aşınma səbəbiylə batareyanın yüksək cərəyanları çatdırma qabiliyyəti getdikcə azalır. Bundan əlavə, yük nə qədər aşağı olarsa (açıq dövrə gərginliyinin ölçülməsi ilə müəyyən edilir), başlanğıc prosesi zamanı çatdırıla bilən mümkün cərəyan bir o qədər aşağı olar.
Start-stop akkumulyatorunun sınaqdan keçirilməsi:
Start-stop akkumulyatorunu sınaqdan keçirərkən yalnız şarj vəziyyəti (“SOC” kimi də tanınır) deyil, həm də batareyanın sağlamlıq vəziyyəti (“SOH”) vacibdir.
SOC sadəcə gərginliyin ölçülməsi ilə müəyyən edilə bilsə də, batareyanın vəziyyəti haqqında etibarlı bəyanat vermək üçün SOH-ni yoxlamaq üçün kompleks sınaq proseduru tələb olunur. Digər şeylər arasında, SOH-un təyini soyuq işə salma qabiliyyətini (CCA), qalıq tutumu (Ah) və yük qəbulunu (CA) nəzərə alır.
Avtomobil texnologiyası illər ərzində inkişaf etməyə davam etdiyi kimi, AGM və ya EFB kimi yeni texnologiyalara malik akkumulyatorlar da daha da inkişaf etmişdir. Etibarlı sınaq nəticələrini əldə etmək üçün, xüsusən də SOH ilə əlaqədar olaraq, yeni batareya texnologiyalarına uyğunlaşdırılmış müasir sınaq cihazlarından istifadə etmək vacibdir.
Akkumulyator testi addım addım:
(Lütfən, cihaz istehsalçısının məlumatlarına baxın.)
- Şarj vəziyyətini və daxili müqaviməti müəyyən etmək üçün batareya test cihazını akkumulyator terminallarına qoşun. Prinsipcə: Qırmızı kabeli müsbət terminala və qara kabeli mənfi terminala qoşun. Qoşulma və ayırma ardıcıllığının əhəmiyyəti yoxdur.
Sınaq cihazını baqajda və ya sərnişin bölməsində yerləşən akkumulyatora qoşmaq üçün mühərrik bölməsindəki işə salma köməkçi kontaktlarından deyil, akkumulyator terminallarından istifadə edilməlidir, çünki avtomobildə quraşdırılmış kabelin müqaviməti ölçüyə təsir edir. - Test cihazını baqajda və ya sərnişin bölməsində yerləşən batareyaya qoşmaq üçün. Mühərrik bölməsindəki işə salmağa kömək edən kontaktlara deyil, akkumulyatorun üzərindəki akkumulyator terminallarına birləşdirin, çünki avtomobildə quraşdırılmış kabelin müqaviməti ölçməyə təsir edəcəkdir.
- Batareya test cihazını düzgün batareya növünə təyin edin: Başlanğıc batareyası, gel batareyası, EFB və ya AGM batareyası. Cihaz hər bir batareya növü üçün fərqli sınaq alqoritmindən istifadə edir, beləliklə, səhv parametr səhv ölçmə dəyəri yaradar. Bundan əlavə, bəzi sınaq cihazları üçün testin avtomobildə quraşdırılmış akkumulyatorda aparıldığını və ya avtomobilin xaricində olub olmadığını bilmək vacibdir.
- İstifadə olunan ölçmə metodu da daxil olmaqla, batareya üçün göstərilən soyuq başlanğıc cərəyanını cihaza daxil edin. Ümumi standartlar DIN, EN, IEC, JIS və SAE-dir. Sınaq standartının təfərrüatlarını batareyanın etiketindəki soyuq başlanğıc cərəyanının təfərrüatlarından sonra tapmaq olar.
- Bundan sonra sınaq cihazı avtomatik olaraq testi həyata keçirir və nəticəni təqdim edir.
Test nəticələrinin düzgün təfsiri? Bunu necə etmək olar!
Yeri gəlmişkən…
Keçiriciliyi ölçərkən düzgün nəticələr əldə etmək üçün ölçüdən qısa müddət əvvəl fara kimi istehlakçı yandırılmalıdır. Bu, ölçmədən əvvəl hər hansı bir səthi gərginliyi aradan qaldırır.
Akkumulyator Test Təlimatı (PDF Download)