Akkumulyator növləri – Qurğuşun turşusu, AGM, EFB

Akkumulyator növləri – Qurğuşun turşusu, AGM, EFB

Bu məqalədə var:

Başlanğıc akkumulyatorları dünyada milyonlarla avtomobildə özünü sübut etdi. Davamlı yeniliklər və gələcək inkişaflarla, illər keçdikcə klassik sulu batareyalar performans, etibarlılıq və çox yönlülükdə artmışdır. EFB və AGM akkumulyatorları müasir nəsil avtomobillərin artan tələblərinə cavab verən yeni akkumulyator növləridir.

AGM, EFB, Qurğuşun turşusu: Üç fərqli akkumulyator növü – bir çoxl ümumi xüsusiyyətlər

AGM və EFB batareyaları yüksək məhsuldarlığı ilə xarakterizə olunur. Fərqli texnoloji yanaşmalarına baxmayaraq, ən son nəsil akkumulyator növlərinin ümumi müsbət cəhətləri də var: Onlar daha az texniki xidmətə ehtiyac duyurlar və 10 il əvvəlkindən daha etibarlıdırlar – akkumulyator texnologiyasındakı irəliləyişlər sayəsində.

Cəmi bir neçə onilliklər əvvəl avtomobil akkumulyatorunda turşu səviyyəsi müntəzəm olaraq yoxlanılmalı və lazım olduqda distillə edilmiş su ilə doldurulmalı idi. Müasir, texniki xidmət tələb olunmayan akkumulyatorlarla su itkisi o qədər azdır ki, batareyanın istismar müddəti ərzində distillə edilmiş su əlavə etmək lazım deyil.

 

Başlanğıc akkumulyatorları, EFB akkumulyatorları və AGM akkumulyatorları: Akkumulyator növləri arasındakı fərqlər

  1. Sulu akkumulyatorlar (SLI) – sübut edilmiş və qənaətcildir

Adi başlanğıc akkumulyatoru altı batareya hüceyrəsindən ibarətdir. Plitə bloku olaraq da adlandırılan batareya hüceyrəsi, öz növbəsində bir neçə elektroddan ibarət olan müsbət və mənfi bir lövhə dəstindən ibarətdir.

Müsbət elektrod qurğuşun oksidindən hazırlanmış aktiv materialdan və qurğuşun ərintisindən düzəldilmiş müsbət bir şəbəkədən ibarətdir. Şəbəkə quruluşu elektrodlara möhkəm bir quruluş verir və eyni zamanda elektrik keçiricisi kimi xidmət edir. Aktiv material elektrolitə, turşu və distillə edilmiş suyun qarışığına batırılır.

Mənfi elektrod da aktiv materialdan ibarətdir, lakin bu halda təmiz qurğuşundan və mənfi bir şəbəkədən hazırlanır. Müxtəlif polariteli elektrodlar ayırıcı ilə ayrılır. Tələb olunan batareya tutumu hüceyrədəki ayrı-ayrı plitələrin paralel olaraq birləşdirilməsi ilə əldə edilir. Ayrı-ayrı hüceyrələrin ardıcıl birləşdirilməsi tələb olunan 12 Volt gərginliyi istehsal edir.

Daha çox bilmək istəyirsiniz? Batareyanın necə işlədiyini, başlanğıc akkumulyatorların quruluşu və funksiyası haqqında məqaləmizdə öyrənə bilərsiniz.

Adi akkumulyatorlar, qurğuşun-turşu akkumulyatorları ən çox yayılmış akkumulyator növləridir. Bu texnologiya tez-tez avtomobil akkumulyatorunun əsas funksiyalarına aid olan SLI adlanır: işə salma, işıqlandırma və alovlanma. Onlar start-stop texnologiyası olmayan və orta miqdarda elektrik enerjisi olan avtomobillər üçün uyğundur.

 

  1. EFB akkumulyatorları – çoxlu doldurma dövrləri və uzun ömür

FB akkumulyatorları maye akkumulyatorların optimallaşdırılmış, daha yüksək performanslı versiyasıdır. “EFB” abbreviaturası “Enhanced Flooded Battery” deməkdir. Burada plitələr də mikroməsaməli separatorla bir-birindən təcrid olunur. Plitə və ayırıcı arasında bir polyester şəbəkə də var. Bu material aktiv boşqab materialını sabitləşdirməyə və akkumulyatorun ömrünü uzatmağa kömək edir. EFB akkumulyatorları yüksək sayda mümkün doldurma dövriyyəsinə malikdir və adi akkumulyatorlardan iki dəfədən çox qismən və dərin boşalma səmərəliliyini təmin edir.

EFB akkumulyatorları tez-tez sadə avtomatik start-stop sistemləri olan avtomobillərdə quraşdırılır. EFB texnologiyalı akkumulyatorlar öz üstün performanslarına görə adi qurğuşun-turşu akkumulyatorlarının əvəzi kimi getdikcə daha çox istifadə olunur.

 

  1. AGM akkumulyatorları – yüksək performans və yükləmə qabiliyyəti

AGM akkumulyatorları çox yönlüdür, yüksək performansa malikdir və yüksək tələblər üçün nəzərdə tutulmuşdur. Prinsipcə, AGM akkumulyatorunun strukturu sulu hüceyrə akkumulyatoru ilə eynidir. Bununla belə, AGM-də elektrolit artıq sərbəst üzən deyil, daha çox xüsusi şüşə lif ayırıcıda saxlanır - buna görə də “Absorbent Glass Mat” adı verilir. Böyük təmas sahəsi enerji çıxışına kömək edir və həmçinin batareyanı sızdırmaz edir. Konstruksiyasına görə akkumulyator hermetik şəkildə möhürlənib. Bu xüsusiyyət oksigen və hidrogenin daxili rekombinasiyasına imkan verir ki, su itkisi olmasın. Həddindən artıq təzyiqdən qorunmaq üçün ayrı-ayrı akkumulyator elementləri təhlükəsizlik klapanla təchiz olunmuşdur ki, onlar hətta nasazlıq halında belə təhlükəsiz qalsınlar.

İstismar müddəti baxımından AGM akkumulyatorları sadə başlanğıc akkumulyatorlardan əhəmiyyətli üstünlüklərə malikdir. Bir AGM akkumulyatoru adi başlanğıc akkumulyatorundan üç dəfə daha çox dövrəyə tab gətirə bilər. AGM akkumulyatorlarının daha bir üstünlüyü ondan ibarətdir ki, onlar öz mövqelərindən asılı deyillər, çünki elektrolitin bağlanması səbəbindən heç bir maye çıxa bilməz. Batareyanın qabı qırılsa belə, heç bir akkumulyator turşusu çıxa bilməz.

AGM akkumulyatorları əyləc enerjisinin bərpası (rekuperasiya) ilə avtomatik start-stop sistemləri olan avtomobillər üçün idealdır, çünki adi starter akkumulyatoru bu sistemlərin yüksək güc tələblərini yerinə yetirə bilməz. AGM akkumulyatorları yüksək enerji sərfiyyatı və çoxlu sayda elektrik istehlakçıları olan avtomobillər üçün də düzgün seçimdir.

 

Hansı avtomobil üçün hansı akkumulyator?

VARTA Partner portalında partnyor emalatxanalarımız düzgün akkumulyatoru, onun avtomobildəki mövqeyini, eləcə də Avropada istifadə olunan əksər avtomobillər üçün quraşdırma və sökülmə təlimatlarını tez bir zamanda tapa bilər. VARTA akkumulyator axtarışı həm də son müştərilərimiz üçün avtomobilləri üçün hansı akkumulyatorun düzgün dəyişdiriləcəyinə qərar verməkdə faydalı vasitədir.

Müəyyən şəraitdə fərqli batareya texnologiyasına təkmilləşdirmə faydalı ola bilər. Bunun nə vaxt baş verdiyi haqqında burada oxuya bilərsiniz. AGM akkumulyatoru həmişə AGM akkumulyatoru ilə əvəz olunmalıdır. Əgər start-stop avtomobilində adi akkumulyator quraşdırılıbsa, akkumulyatorun ömrünün əhəmiyyətli dərəcədə azalması və ya avtomobilin Enerji İdarəetmə Sisteminin funksiyasında məhdudiyyətlər gözlənilməlidir. Bu, Start-stop funksiyası deaktiv olduqda da belədir.