Avtomatik start-stop nədir və necə işləyir?

Avtomatik start-stop nədir və necə işləyir?

Bu məqalədə var:

Avtomatik start-stop Ətraf mühitə kömək edən texniki yenilikdir

Start-stop sisteminin ideyası sadədir: Mühərrik qısa müddətə, məsələn, işıqforda gözləyərkən dayandırılarsa, yanacaq sərfiyyatı və tullantılar azalır. Bu yolla avtomatik start-stop sistemi yanacağa qənaət etməyə və iqlimi qorumağa kömək edir. Bu texnologiya ilə CO2 emissiyalarını 3-8% azaltmaq olar. Ətraf mühitə olan faydalar və təkmilləşdirilmiş səmərəlilik avtomatik işə salma sistemlərinin bütün avtomobil siniflərinə sürətlə yayılmasına səbəb oldu. Daha sərt Aİ-nin avtonəqliyyat vasitələrinin çirkləndirici emissiyaları ilə bağlı qaydalarını nəzərə alaraq, avtomobil istehsalçıları da öz çeşidlərində ağıllı start-stop sistemlərini getdikcə daha çox tətbiq edirlər.

 

Avtomatik start-stop sistemləri necə işləyir

Start-stop sistemi avtomobilin hərəkətsiz olduğunu aşkar edir və sensorlar əsasında avtomobilin iş rejimi ilə bağlı bir sıra digər amilləri müəyyən edir. Sürücü işıqforda dayanıbsa və transmissiyanı neytral vəziyyətə qoyubsa, start-stop sistemi mühərriki dayandırır. Bəzi daha yeni modellərdə sürət müəyyən bir dəyərdən aşağı düşərsə, mühərrik hətta sönür. Mühərrik və buna görə də bütün sistemlər üçün əsas enerji mənbəyi söndürülsə də, bütün elektrik istehlakçıları və köməkçiləri hələ də enerji ilə təmin edilir. Bu, avtomobilin akkumulyatoru ilə təmin edilir. Debriyaj işə düşən kimi avtomatik start-stop sistemi mühərriki yenidən işə salır. Avtomatik və ya ikili muftalı transmissiyalı avtomobillər üçün avtomatik start-stop sistemi yalnız əyləcin işə salınmasına cavab verir. Avtomobil dayanana qədər əyləclənərsə və sürücünün ayağı əyləc pedalında qalsa, avtomatik start-stop sistemi mühərriki dayandırır. Əyləc buraxıldıqda avtomatik sistem mühərriki yenidən işə salır.

Sensorlar avtomatik start-stop sistemini idarə edir

Avtomatik start-stop sistemi müxtəlif sensorlardan sürücülük vəziyyəti haqqında məlumat əldə edir. Neytral dişli sensoru, təkər sürət sensoru və krank mili sensoru avtomobilin hərəkətdə və ya hərəkətsiz olması barədə məlumat verir. Mühərrik nəzarətçisi start-stop proseslərini koordinasiya edir və onları mühərrik idarəetmə sistemi ilə uyğunlaşdırır. Elektron akkumulyator sensoru (EBS) şarj vəziyyəti, gərginlik və akkumulyatorun temperaturu haqqında məlumatları ötürür. Mühərrik hər dəfə işə salındıqda bort şəbəkəsindəki gərginlik qısa müddətə azaldığından, vacib cihazların və elektron köməkçilərin düzgün işləməsini təmin etmək üçün kompensasiya tələb olunur. . Başlanğıcın işə salınma sayının artması ilə bağlı olan gərginliklərə tab gətirməsi və vaxtından əvvəl köhnəlməməsi üçün başlanğıc qurğunun xüsusi gərginliyə məruz qalan komponentləri gücləndirilir və uzun xidmət müddəti üçün nəzərdə tutulur. Bu, starterin podşipniklərinə, redüktörünə və bağlama mexanizminə aiddir.

 

Rekuperasiya və avtomatik start-stop sistemləri. Yenilikçi texnologiyalar üçün yeni nəsil akkumulyatorlar.

Adi akkumulyatorlar avtomatik start-stop sistemləri olan avtomobillərdə belə həddinə çatsa da, AGM texnologiyası olan akkumulyatorlar yalnız Start-Stop texnologiyası ilə deyil, həm də enerji bərpa sistemi (bərpa) və digər yanacaq qənaət sistemləri ilə təchiz olunmuş avtomobillər üçün xüsusi olaraq hazırlanmışdır. AGM texnologiyasına sahib bir akkumulyator, bərpa yolu ilə aldığı enerjini yüksək effektivliklə mənimsəyə bilir. Bunun əksinə olaraq, EFB texnologiyası olan akkumulyatorlar yalnız giriş səviyyəsində avtomatik Start-Stop sistemləri olan avtomobillər üçündür.

Bu da sizi maraqlandıra bilər: AGM-ə yüksəltmək nə vaxt məqsədəuyğundur?

 

Rekuperasiya – əyləc enerjisindən elektrik enerjisi necə yaranır

Rekuperasiya və ya əyləc enerjisinin bərpası zamanı avtomobil əyləc basan və mühərrik itmə rejiminə keçən kimi elektrik enerjisi yaranır. Rekuperasiyası olan avtomobillərdə generator bərpa edilmiş enerjini akkumulyatora qaytarır ki, bundan sonrakı dayanma mərhələsində rahatlıq funksiyalarını idarə etmək üçün istifadə etsin. Bu səmərəli texnologiyadan və güclü AGM akkumulyatorundan istifadə etməklə daha çox yanacaq qənaətinə nail olmaq və emissiyaları sadə start-stop sistemləri ilə müqayisədə daha da azaltmaq olar. Ümumi səmərəliliyi daha da artırmaq üçün bəzi avtomobillərdə normal olaraq hər zaman işləyən (və mühərrik gücünü istehlak edən) generator sürətlənmə mərhələlərində ayrılır. Buna görə də, bütün mühərrik gücü sürətlənmə üçün mövcuddur və mühərrik xüsusilə səmərəli işləyə bilər. Bu mərhələdə bütün elektrik funksiyaları akkumulyatorla təchiz edilir – bu, müasir bort şəbəkələri üçün avtomobilin enerji idarəetmə sisteminə uyğun gələn güclü akkumulyatorun vacibliyini bir daha göstərir.