Aİ-nin iqlim hədəflərinə çatmaq üçün start-stop ilə yanacağa qənaət edin
Bu məqalədə var:
Aİ-də şəxsi avtomobillər bütün iqlimə zərər verən tullantıların təxminən 12%-ni təşkil edir. 2007-ci ildə Avropa Şurası yanacaq istehlakını davamlı şəkildə azaltmaq və əlaqədar emissiyaları azaltmaq məqsədi daşıyan konsepsiya təqdim etdi. Qəbul edilmiş şəxsi avtomobil tənzimləməsi hədəf dəyərinə nail olmaq üçün müxtəlif tədbirlərdən istifadə edir. Bunlara kondisioner sistemləri üçün ekoloji cəhətdən uyğun olan soyuducu mayelər, eləcə də nəqliyyat vasitələrinin enerjiyə qənaət edən LED işıqları ilə təchiz edilməsi daxildir. CO2 emissiyalarının azaldılması üçün daha bir mühüm texnologiya avtomatik start-stop sistemlərinin istifadəsidir.
İlk start-stop sistemləri: hər başlanğıc çətindir
Hələ 1970-ci illərin əvvəllərində Toyota neft böhranına cavab olaraq start-stop sistemini təqdim edən ilk avtomobil istehsalçısı olmuşdur. İdeya: Avtomatik start-stop sistemləri yanacağa və buna görə də pula qənaət edir. Neft böhranı ilə əlaqədar benzin və dizel yanacağının qiymətinin artması fonunda bu, məntiqli fikir idi. VW və Audi də start-stop sisteminin üstünlüklərini tez tanıdılar və 1980-ci illərin əvvəllərində yarı avtomatik start-stop sistemini təqdim etdilər. Lakin müştərilər tərəfindən qəbul edilmədiyi üçün ilk start-stop sistemləri tezliklə bazardan itdi.
Yalnız əsrin əvvəllərində aparıcı avtomobil istehsalçıları yenidən bu texnologiyaya müraciət etdilər və onu daha da inkişaf etdirdilər. Start-stop texnologiyasının sürücülərə verdiyi iqtisadi faydalarla yanaşı, bu dəfə avtomatik start-stop sistemlərinin canlanmasına səbəb olan planlaşdırılmış Aİ-nin iqlimlə bağlı qanunvericiliyi oldu.
Ciddi CO2 qaydaları: Avtomobil istehsalçıları ekoloji cəhətdən təmiz texnologiyalardan istifadə edirlər
CO2 emissiyalarının azaldılması ilə bağlı Aİ tənzimləməsi müəyyən edir ki, 2021-ci ilə qədər şəxsi avtomobillər hər kilometrə yalnız 95 qram karbon qazı buraxa bilər. 2025-ci ildən bu hədd 69-78 qrama endiriləcək. Müqayisə üçün: 2015-ci ildə avtomobil modelləri hər kilometrə orta hesabla 130 qram dəm qazı buraxır.
Qarşıdakı illərdə ABŞ və Çin də CO2 emissiyalarını azaltmağı hədəfləyir. 2015-ci ildə ABŞ-da CO2 emissiyaları hər kilometrə 163 qram karbon dioksid olduğu halda, 2021-ci ildə bu dəyər yalnız 124 qram olmalıdır. 2025-ci il üçün CO2 emissiyalarının hər kilometrə 99 qrama qədər azaldılması hədəflənir.
2015-ci ildə Çində şəxsi avtomobillərin iqlimə zərər vuran karbon qazı emissiyası hər kilometrə 161 qram təşkil edib. 2020-ci ilə qədər bu dəyər hər kilometrə cəmi 117 qram olmalıdır.
Kompakt avtomobillər, idman avtomobilləri və böyük sedanlar fərqli emissiyalara malik olduğundan, limit dəyəri bütün Avropa avtomobil parkına aiddir. İstehsalçı ilə əlaqəli limit dəyərinin hesablanması üçün əsas kimi avtomobil istehsalçısının öz çeşidində malik olduğu bütün nəqliyyat vasitələrinin orta çəkisi istifadə olunur. Həddini aşdıqda cərimələr tutulacaq. İstehsalçının CO2 emissiyalarının azaldılmasına töhfə verdiyi ekoloji cəhətdən faydalı yeniliklər limit dəyərinə müsbət təsir göstərir. Bunlara avtomobilin damındakı günəş batareyaları, həmçinin işlənmiş qazlardan istiliyin bərpası üçün sistemlər daxildir.
Start-stop sistemləri ilə daha az karbon qazları
Sürmə tərzindən asılı olaraq start-stop texnologiyası yanacağa 15%-ə qədər qənaət edə bilər. Bununla belə, sistemin effektivliyi bir çox amillərdən, o cümlədən istifadə sahəsindən asılıdır. Şəhər səfərləri zamanı avtomatik start-stop sistemi mühərrikin boş rejimdə ikən tez sönməsinə səbəb olur.
Yanacağa qənaət etməklə yanaşı, bu, CO2 emissiyalarını 3-8% azaltmağa imkan verir.
Start-stop haqqında maraqlı faktlar
Müxtəlif növ stop-start sistemlərinin olduğunu bilirdinizmi? Sadə start-stop texnologiyasına əlavə olaraq, regenerativ əyləc (rekuperasiya) sayəsində avtomobilin yaratdığı kinetik enerjini qismən elektrik enerjisinə çevirən və sonra akkumulyatora verilən sistem də mövcuddur.