Avtomatik start-stop sistemi üçün niyə xüsusi akkumulyatora ehtiyacım var?

Avtomatik start-stop sistemi üçün niyə xüsusi akkumulyatora ehtiyacım var?

Bu məqalədə var:

Hər bir başlanğıc prosesi avtomobil akkumulyatorundan böyük miqdarda enerji tələb edir. Yüksək başlanğıc cərəyanı etibarlı şəkildə təmin etmək üçün akkumulyator çox yaxşı vəziyyətdə olmalıdır. Xüsusilə avtomatik start-stop sistemləri olan müasir avtomobillərdə səfər zamanı mühərrik bir neçə dəfə sönür. Bu mərhələlərdə akkumulyator bütün elektrik avadanlığını enerji ilə təmin etməyə davam edir. Adi sulu başlanğıc akkumulyatoru (SLI) bu cür doldurma çıxışı üçün nəzərdə tutulmayıb (yəni, davamlı boşalma və doldurma).

Yalnız start-stop texnologiyasına malik akkumulyator bu tələbləri ödəyə və yükə tab gətirə bilər.

 

Generator sürüş zamanı başlanğıc akkumulyatorunu doldurur.

Avtomatik start-stop sistemi ilə təchiz olunmayan avtomobildə işə salma prosesi adətən birdəfəlik olur. Maşın sürərkən generator əyləncə sistemi və naviqasiya cihazı kimi elektrik istehlakçılarını təmin edir ki, generator işləyirsə, səyahət zamanı başlanğıc akkumulyatorunun boşalması baş verməsin.

 

Start-stop akkumulyatoru ikiqat yükə malikdir

Start-stop texnologiyası olan avtomobillər üçün vəziyyət fərqlidir. Şəhər daxilində səyahət zamanı akkumulyator bir sıra başlanğıc və dayanma dövrlərinə məruz qalır. Avtomobil işıqforda mühərriki dayanmış vəziyyətdə dayanarsa, işıqlar, şüşə silənlər, radio və ya ekranlar kimi elektrik istehlakçıları hələ də gücə ehtiyac duyur. Yük davamlı boşalma və doldurma ilə artır.

Xüsusilə qısa səfərlər akkumulyator üçün problemlər yaradır. Xüsusilə köhnə batareyaları istifadə edərkən və qışda batareyanın doldurma qabiliyyəti azalır, buna görə də qısa səfərlər zamanı adekvat doldurulma həmişə təmin edilmir. Bu, akkumulyatorun tədricən boşaldılması ilə nəticələnə bilər, belə ki, müəyyən bir nöqtədə batareyanın mühərriki işə salmaq üçün artıq kifayət qədər enerjisi olmayacaq. Xüsusi texnologiya sayəsində AGM akkumulyatorlarının daxili müqaviməti bütün ömrü boyu adi batareyalardan xeyli aşağı qalır, beləliklə uzun müddət kifayət qədər şarj səviyyəsi təmin edilir və AGM akkumulyatorları daha çox start-stop mərhələləri ilə qısa səyahətləri daha yaxşı idarə edə bilər.

 

AGM akkumulyatorlarının üç üstünlüyü

 

Mükəmməl soyuq başlama xüsusiyyətləri

AGM akkumulyatorları böyük bir soyuq başlanğıc cərəyanına malikdir. Onlar başlanğıc motorunu güclü şəkildə işə salır və onun işləmə müddətini azaldır. AGM akkumulyatorlarının dövrü sabitliyi sayəsində mühərriki yenidən işə salarkən çətinlik riski olmadan qısa fasilələrlə bir neçə dəfə söndürülə və yenidən işə salına bilər.

 

Balanslaşdırılmış yükləmə vəziyyəti

Müasir avtomobillərdə AGM akkumulyatoru yalnız generator tərəfindən doldurulmur, həm də əyləc enerjisinin bərpası sistemi ilə qidalanır. Normal başlanğıc batareyaları daimi olaraq tam doldurulmuş saxlanmalıdır və buna görə də bərpa zamanı yaranan enerjini udmaq mümkün deyil. AGM akkumulyatorları qismən doldurma diapazonunda işlədilə bilər və buna görə də əyləc zamanı yaranan enerjini saxlamaq üçün kifayət qədər “extra” tutum təmin edir

 

Yüksək ehtiyat tutumu

Yüksək ehtiyat tutumu bütün növ elektrik komponentləri üçün enerji təchizatını təmin edir. AGM texnologiyasının dövriyyə sabitliyi komponentlərin enerji təchizatını təmin edir, eyni zamanda yüksək başlanğıc gücünü təmin edir. Akkumulyator tam doldurulmamış olsa belə, məsələn, dayanma zamanı rahatlığı təmin edən elektron köməkçilər və istehlakçılar təmin edilir və ya mühərrikdəki yükü azaltmaq üçün generator müvəqqəti olaraq ayrılmışdır.

 

Start-stop texnologiyası haqqında maraqlı faktlar

Start-stop sistemləri müasir texnologiyaya malik akkumulyator tələb edir, çünki adi starter akkumulyatorları bu avtomobillərin daha yüksək tələblərinə cavab vermək üçün nəzərdə tutulmayıb.

Müasir nəqliyyat vasitələrinin elektrik sisteminin arxitekturası düzgün və etibarlı işləməsi üçün uyğun akkumulyator texnologiyasını tələb edir. Bu səbəbdən bir çox nəqliyyat vasitələrində yeni akkumulyatorlar “qeydiyyatdan” – keçməlidirlər. Avtomobildə səhv akkumulyator quraşdırılıbsa və ya düzgün qeydə alınmayıbsa, bu, akkumulyatorun vaxtından əvvəl xarab olmasına və digər nasazlıqla nəticələnə bilər.

 

Bu səbəbdən avtomatik start-stop sistemləri olan avtomobillərdə yalnız EFB və ya AGM akkumulyatorları quraşdırılmalıdır. Avtomobildə artıq AGM akkumulyatoru quraşdırılıbsa, o, həmişə başqa bir AGM akkumulyatoru ilə əvəz edilməlidir.