Avtomobili kənar mənbədən işə salın – izləmək üçün addım-addım təlimat!

Avtomobili kənar mənbədən işə salın – izləmək üçün addım-addım təlimat!

Bu məqalədə var:

Ölü bir batareya tez-tez bir sıçrayışla canlandırıla bilər. Sadəcə necə olduğunu bilməlisiniz. Həm köməkçi, həm də qəzalı avtomobilin sürücüsü üçün bu halda nə edəcəyini bilmək faydalıdır.

ADAC-ın nasazlıq statistikasına görə, bütün nasazlıqların 46,2%-ə qədəri zəif saxlanılan akkumulyatorlar səbəbindən baş verir. Akkumulyatorun tutumu kritik səviyyədən aşağı düşərsə, o, avtomobilin elektrik komponentlərini kifayət qədər enerji ilə təmin edə bilməz. Son çarə olaraq, bir keçid kabelinin köməyi ilə avtomobili işə sala bilərsiniz.

Hər şeydən əvvəl: Doğru alətlər və köməkçilər

Bütün maraqlananlar üçün yaxşı xəbər: Akkumulyatoru boşalmış avtomobili işə salmaq üçün işləyən akkumulyatorlu köməkçi avtomobilə əlavə olaraq, yalnız keçid kabeli tələb olunur. Vacib: Kabelin diametri ən azı 16 mm olmalıdır. Böyük mühərrikləri olan avtomobillər üçün 25 mm diametri olan bir keçid kabeli tövsiyə olunur. Nasaz avtomobil eyni gərginliyə malik akkumulyatorla təchiz edilməlidir. Normalda əksər avtomobillərin gərginliyi 12 Volt təşkil edir. Yalnız bir neçə köhnə avtomobil 6 Volt gərginliklə idarə olunur. Bütün hallarda, hər iki avtomobilin istismar kitabçasındakı məlumatlara əməl edin.

Sürətli başlanğıc – addım addım

  1. Hazırlıq

Hər iki nəqliyyat vasitəsi düz bir yerdə dayanmalı və təhlükəsizliyi təmin edilməlidir. Köməkçi və nasaz avtomobillər bir birinə toxunmamalıdır, əks halda qısaqapanma riski var. Bir çox yeni avtomobillərdə akkumulyator artıq mühərrik bölməsində yerləşmir, lakin müsbət və mənfi terminallar adətən əlçatandır. Lazım gələrsə, əməliyyat təlimatlarına baxmaq faydalı ola bilər. Hər iki avtomobilin mühərrikləri söndürülməlidir.

Vacib: Akkumulyator kapotun altında yerləşməyən bir çox müasir avtomobildə mühərrik bölməsində istifadə edilməli olan “sürətli başlanğıc” birləşmə yeri var. Bu halda keçid başlanğıc kabeli birbaşa akkumulyatora qoşulmamalıdır.

  1. Xarici mənbədən işə salmaq üçün kabel bağlantısı

Keçid kabelini yalnız izolyasiya edilmiş plastik tutacaqlardan tutmaq lazımdır.

Sürətli başlanğıc

Vacib: Qırmızı kabel həmişə müsbət terminala, qara kabel isə mənfi terminala birləşdirilir. Əvvəlcə qırmızı kabelin qısqacı köməkçi avtomobilin müsbət terminalına birləşdirilir. Qırmızı kabelin digər ucu xarab olan avtomobilin müsbət terminalına birləşdirilir. Sonra qara sıxac köməkçi akkumulyatorun mənfi terminalına qoşulur.

 Vacib: Heç bir halda qara kabelin digər ucu qəzalı avtomobilin mənfi terminala bağlanmamalıdır, əksinə, qəzalı avtomobilin gövdəsinə bağlanmalıdır. Bunun üçün avtomobilin mühərrik bölməsindəki güclü, rənglənməmiş metal komponent, məsələn, mühərrik bloku uyğun gəlir. Birbaşa nasaz avtomobilin mənfi terminalına qoşulmaq tövsiyə edilmir, çünki bu, qığılcımlara səbəb ola bilər və bu, batareyaya zərər verə bilər. Köhnə qurğuşun-turşu batareyaları vəziyyətində, hətta yaxınlıqdakı insanlara təhlükə yarada bilən akkumulyator turşusunun qaçması da baş verə bilər. Hidrogenin alovlanması riski də var, ona görə də qoruyucu eynək taxmaq məsləhətdir.

  1. Avtomobilin işə salınması və keçid kabelinin ayrılması

Vacib: Əvvəlcə köməkçi avtomobilin mühərrikini, sonra isə xarab olan avtomobilin mühərrikini işə salın. Başlama uğurlu olarsa, nasaz avtomobildə fənərlər və ya arxa pəncərə qızdırıcısı kimi elektrik istehlakçısı işə salınmalıdır. Bu, sıxacları terminallardan ayırarkən gərginliyin artmasının qarşısını alır. Kabel sıxaclarının çıxarılması tərs ardıcıllıqla həyata keçirilir. Batareyanı tez doldurmaq üçün uzun bir səyahət tövsiyə olunur. Alternativ olaraq, batareyanı şarj cihazına qoşmaq olar.

 Yeri gəlmişkən…

Bütün dərin boşalma hallarından sonra nasazlığın səbəbini müəyyən etmək üçün bir emalatxanaya baş çəkməlisiniz. Batareyanın yaşına görə boşalması halında, xarici mənbədən işə salmaq yalnız müvəqqəti həll yoludur və növbəti dəfə işə salmağa cəhd etdiyiniz zaman problem yenidən baş verə bilər. Batareyanın boşaldılması çox miqdarda elektrik boşalmasından qaynaqlanırsa, bu normaldır, aktiv materialın itirilməsi səbəbindən gücün azalması qalıcı olduğundan, bir atelyeyə baş çəkməyə dəyər.

  1. Sürətli başlanğıc uğursuz oldu – indi nə olacaq?

Maşın dərhal başlamazsa və ya dayanarsa, yenidən sürətli başlamaya cəhd etməzdən əvvəl təxminən bir dəqiqə gözləməlisiniz. Sürətli başlama hələ də uğursuz olarsa, səbəb çox vaxt zədələnmiş və ya zəif əlaqə kabelidir. Bu vəziyyətdə mümkün bir həll uyğun və ya zədələnməmiş bir əlaqə kabelindən istifadə etməyə çalışmaqdır.

  1. Alternativ olaraq gücləndiriciləri işə salın

Adi keçid kabellərinə yaxşı alternativ başlanğıc gücləndiricisinin istifadəsidir. Başlanğıc gücləndiriciləri inteqrasiya edilmiş keçid kabeli olan portativ litium-ion batareyalardır. Kabel sıxaclarının birləşdirilməsi keçid kabelinin qoşulması ilə eynidir. Vacib: Hətta başlanğıc gücləndirici qış temperaturunda tutumunu tez itirir, ona görə də başlanğıc gücləndiricisini avtomobildə sıfırdan aşağı temperaturda saxlamaq olmaz.

Avtomobil akkumulyatorları haqqında maraqlı faktlar

Avtomobil akkumulyatorunun iş prinsipi

Akkumulyator avtomobilin elektrik stansiyasıdır. Gücünü iki qalvanik elementin elektrokimyəvi potensialından alır. Avtomobil akkumulyatorunun anodu (mənfi terminal) və katodu (müsbət terminal) bir dövrə yaratmaq üçün birləşdirilərsə, faralar və starter kimi elektrik komponentləri işlədilə bilər.

Avtomobil akkumulyatorlarının performansının azalmasının səbəbləri
Müasir avtomobillərdə elektrik istehlakçılarının çox olması səbəbindən avtomobil akkumulyatorları indi əvvəlkindən daha çox enerji ötürməli olur. Start-stop texnologiyası üçün uyğun olan akkumulyatorlar köhnə tip qurğuşun-turşu akkumulyatorlarından daha möhkəmdir, lakin buna baxmayaraq, onlar müəyyən bir nöqtədə istifadə müddətini başa vururlar. Bununla yanaşı, bütün avtomobil akkumulyatorları öz-özünə boşalma təsirindən əziyyət çəkir, beləliklə, bütün elektrik istehlakçılarının uzun müddət dayanma müddətində həqiqətən söndürülməsini və ya ayrılmasını təmin etməlisiniz. Batareyanın vəziyyəti müntəzəm olaraq yoxlanılmazsa, gözlənilməyən zamanda sıradan çıxma riski var.

Avtomobilin işə düşməməsinin mümkün səbəbləri haqqında oxuya bilərsiniz.

Avtomobil akkumulyatorunu yaxşı vəziyyətdə necə saxlamaq olar

Normal xidmət zamanı akkumulyatorun yoxlanılması məsləhətdir. Bu, zəif performansı və zədələri erkən mərhələdə aşkar etməyə imkan verir. Batareyanın etibarlılığını və istifadə müddətini qışda batareyanı müntəzəm olaraq şarj cihazı ilə doldurmaqla artırmaq olar.

Vacib: Batareyanın tədricən boşalmasına səbəb ola biləcək sızma cərəyan sızmalarına səbəb ola biləcək dərin boşalmadan, həmçinin nəm və kirdən çəkinin.

Avtomobil akkumulyatorlarına necə düzgün qulluq etmək olar.