Niyə avtomobil işə düşmür – bu akkumulyatora görədir?

Niyə avtomobil işə düşmür – bu akkumulyatora görədir?

Bu məqalədə var:

Avtomobilinizin həmişə işə düşəcəyinə əmin olun: Batareyanın boşalmasının qarşısını necə almaq olar

Bütün sürücülər bu səs-küydən qorxurlar: alov açarını çevirdikdə və ya işə salma düyməsini basdıqda, eşitdikləri tək yorğun inilti səsidir. Başlamaq üçün daha bir neçə cəhddən sonra başlanğıc nəhayət imtina edir. Maşın işə düşməyəcək. Başlamada çətinlik adətən batareyanın zəif doldurulmasından qaynaqlanır. Avtomatik start-stop sistemləri, kondisioner, oturacaq qızdırıcıları, qabaqcıl əyləncə sistemləri və digər elektrik sistemləri batareyaya gərginlik əlavə edir. Buna görə də müasir avtomobillərin artan tələblərinə cavab verən güclü akkumulyatordan istifadə etmək son dərəcə vacibdir.

Tez yoxlanışımız: Batareyanın ölməsinin ən çox görülən səbəbləri

  1. “Enerji yeyənlər”

Sükan çarxında və sürücü və sərnişin oturacaqlarında olan qızdırıcı elementlər, eləcə də ön şüşə və arxa şüşə qızdırıcıları əsl “enerji yeyənlər”dir və akkumulyatora böyük yük qoyur. Xüsusilə Start-stop funksiyası olan müasir avtomobillərdə akkumulyator avtomobil sistemində əsas rol oynayır. O, mühərrik söndürüldükdə, məsələn, işıqforda nəinki radio və kondisioner sisteminin işləməyə davam etməsini təmin edir. Bəzi hallarda o, eyni zamanda 150-yə qədər müxtəlif elektrik istehlakçısını lazımi enerji ilə təmin edir. Və hələ də işıqforun yaşıl işığı yandıqda mühərriki yenidən işə salmaq üçün kifayət qədər gücə malikdir. Müasir avtomobil akkumulyatorları orijinal enerji paketləridir, lakin onlar da müntəzəm olaraq yoxlanılmalıdır. Müasir akkumulyatorlara texniki qulluq tələb olunmasa da, batareyanın tam xarab olmasına səbəb olmamışdan əvvəl gözlənilən nasazlıqları aşkar etmək üçün onların doldurulma vəziyyətini (SOC) və sağlamlıq vəziyyətini (SOH) mütəmadi olaraq yoxlamaq lazımdır.

  1. Səssiz istehlakçılar

Səssiz istehlakçılar avtomobilin elektrik komponentləridir və avtomobil söndürüldükdə belə akkumulyatorun boşalmasına səbəb olur. Siqnal sistemləri, saatlar və ya açarsız giriş sistemləri kimi istehlakçılar, hətta avtomobil söndürüldükdə belə gözləmə rejimində qalır və buna görə də akkumulyatorun davamlı boşalmasına səbəb olur. Enerji istehlakı yalnız kiçik olsa da, davamlı fəaliyyət göstərdiyi üçün batareyanın doldurulma vəziyyətinə mənfi təsir göstərir. Uzun dayanma müddətlərindən sonra, məsələn, uzun tətillər zamanı, batareyanın boşalması səbəbindən avtomobilin işə düşməməsi mümkündür.

  1. Ekstremal temperaturlar

Hava da avtomobil akkumulyatorlarının doldurulma vəziyyətinə təsir göstərir. Həm isti, həm də soyuq batareyaya gərginlik yaradır. Xüsusilə sıfırın altındakı temperaturlarda işə salma problemlərinin yaranması ehtimalı daha yüksəkdir. Səbəb: Aşağı temperaturda akkumulyatordakı elektrokimyəvi reaksiyalar daha yavaş gedir. Elektronlar yavaş-yavaş hərəkət edir, bu da batareyanın başlanğıc gücünü azaldır. Aşağı temperaturlarda mühərrik yağının qatılığına görə işə salmaq da çətindir, çünki 0°C-dən aşağı temperaturda çox qatı olur. Starter bu müqaviməti aradan qaldırmaq üçün daha yüksək başlanğıc cərəyanı tələb edir. Bundan əlavə, qızdırıcılar və fanlar kimi tələbkar istehlakçılara görə artan yük var. Aşağı temperaturlar başlanğıc gücündən daha çox təsir göstərir. Yenidən doldurma soyuq batareyalarda yavaş işləyir, ona görə də batareyanın tam doldurulması daha uzun çəkir. Bundan əlavə, generatorun maksimum çıxış gücü məhduddur. Çox sayda istehlakçı aktivdirsə, batareyanı doldurmaq üçün çox az enerji qalır.

İsti günlər də başlanğıc problemlərinə səbəb ola bilər. Xarici temperaturun 20°C-dən yuxarı olması avtomobil akkumulyatorlarında öz-özünə boşalma və ya korroziyaya səbəb olan kimyəvi prosesləri sürətləndirir.

Qış və ya yay temperaturundan asılı olmayaraq: Məsələn, start-stop sistemi və qısa məsafə səyahətləri akkumulyatorun daha çox yüklənməsinə səbəb olur.

Influencing factors on battery failure

Yeri gəlmişkən…
Təkərlər və əyləclər kimi, batareyanın ömrünü lazımi qayğı ilə uzatmaq olar, lakin batareyalar məhdud istifadə müddəti olan hissələrdir. Bu səbəbdən emalatxanaya hər dəfə baş çəkdiyiniz zaman batareyanı yoxlamaq lazımdır. Bir çox emalatxana uyğun batareya test cihazlarından istifadə edərək akkumulyatorun sınaqdan keçirilməsini təklif edir.

Enerji, şarj vəziyyəti və batareyanın ömrü haqqında maraqlı faktlar

Bir çox doldurma dövründən sonra və xidmət müddətinin sonuna yaxın adi başlanğıc akkumulyatorlar (SLI) yalnız 20% tutumlu olur. Eyni yükdə EFB batareyaları 50% səviyyəsində qalır. Daha güclü AGM akkumulyatorları enerjisinin 80%-ni çatdırmaqla yanaşı, SLI batareyalarından dörd dəfə daha çox doldurma dövrünü tab gətirə bilir. Batareyanın dərin boşaldılmasından həmişə çəkinmək lazımdır, çünki bu, batareya hüceyrələrinə daimi ziyan vuracaq. Dərin boşalmış batareyaları uyğun bir şarj cihazı ilə “canlandırmaq” mümkün olsa da, dəymiş zərər hələ də qalır.

Dərin boşalma halında dərhal doldurma vacibdir. Batareya dərin boşaldılmış vəziyyətdə nə qədər uzun müddət qalırsa, batareyanın zədələnməsi bir o qədər ciddi olur.