Akkumulyatorun dəyişdirilməsi – addım addım
Bu məqalədə var:
Avtomobilin akkumulyatoru zəif olduqda, akkumulyatorun dəyişdirilməsi vaxtıdır. Hansı addımlar nəzərə alınmalıdır və niyə müasir avtomobillərləbu qədər mürəkkəbdir?
Avtomobil akkumulyatorları adətən kapotun altında yerləşir. Bununla belə, müasir avtomobillərdə başlanğıc akkumulyatoru avtomobilin başqa yerlərində də quraşdırıla bilər. Bu günlərdə akkumulyatorların yalnız 58%-i kapotun altına quraşdırılıb. Təxminən 40% baqajda yerləşir və qalan avtomobillərdə akkumulyator hətta sərnişin salonundadır. Beləliklə, akkumulyatoru necə dəyişdirmək olar?
Mənə hansı akkumulyator lazımdır?
Akkumulyatoru dəyişdirməzdən əvvəl yeni akkumulyator almalısınız. Avtomobil istehsalçısının tövsiyələri burada aktualdır. Akkumulyatoru seçmək üçün aşağıdakı meyarlar aktualdır:
Akkumulyator qrupunun ölçüləri
Batareya qrupunun ölçüsü avtomobil akkumulyatorunun standartlaşdırılmış ölçüsünü təsvir edir, lakin çox vaxt avtomobildə bir neçə ölçüdə akkumulyator quraşdırıla bilər. Məsələn, dizel avtomobili üçün başlanğıc akkumulyatoru adətən müqayisə olunan benzinlə işləyən avtomobildən daha böyük olur. Avtomobil müxtəlif mühərrik növləri ilə mövcuddursa, vəziyyət oxşardır. Burada da akkumulyator qurğusu adətən müxtəlif ölçülü batareyaları yerləşdirmək üçün nəzərdə tutulub.
Elektrik gərginliyi
Yalnız bir neçə istisna olmaqla, avtomobil sektorunda indi yalnız 12V akkumulyatorlar var. Bunun əksinə olaraq, bəzi köhnə avtomobillər xüsusi 6V batareya tələb edir. Bu halda, 12V batareya quraşdırıla bilməz, çünki elektrik komponentləri daha yüksək gərginlik nəticəsində məhv olacaq.
Böyük kommersiya avtomobilləri adətən 24V sistemi ilə təchiz olunur. Bunun üçün iki 12V batareya ardıcıl olaraq birləşdirilir.
Soyuq başlanğıc cərəyanı
Yüksək soyuq başlanğıc cərəyanı (CCA) yaxşı başlanğıcı təmin edir və soyuq qış havasında xüsusilə vacibdir. Etiketdəki dəyər -18°C temperaturda standartlaşdırılmış sınaq proseduru (Avropada EN 50342-1) ilə müəyyən edilir.
Tutum
Etiketdəki ikinci vacib dəyər akkumulyatorun tutumunu (Ah) təsvir edir. Tutum standartlaşdırılmış sınaq proseduru ilə müəyyən edilir və tam boşalmadan əvvəl batareyadan nə qədər yük götürülə biləcəyini təsvir edir.
Soyuq başlanğıc cərəyanı ilk növbədə adi avtomobillər üçün vacib olsa da, çoxlu sayda elektrik komponentləri və start-stop sistemləri olan müasir avtomobillərdə tutum getdikcə daha çox əhəmiyyət kəsb edir. Start stop avtomobili üçün ən yaxşı akkumulyatorun dəyişdirilməsi haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Yalnız bir neçə elektrik komponenti olan kiçik bir avtomobil üçün 40 - 45 Ah olan bir akkumulyator kifayətdir. Premium sinif avtomobilləri və idman avtomobilləri 110 Ah-a qədər tutumlu akkumulyatorlarla təchiz edilmişdir. Avtomobil akkumulyatorunun doldurma qabiliyyəti yaş artdıqca azalır və ətraf mühitin temperaturu və rütubəti kimi amillərdən asılıdır.
Adi avtomobil akkumulyatoru necə işləyir.
Avtomobilim üçün ən yaxşı akkumulyatoru necə tapa bilərəm?
Müxtəlif texnologiyalara və güc siniflərinə malik başlanğıc batareyaların geniş çeşidi ilə seçim çox vaxt çətin olur. VARTA Akkumulyator Axtarışı düzgün akkumulyator seçməyi asanlaşdırır.
Yeni akkumulyatoru necə quraşdıra bilərəm?
Yeni akkumulyatorun quraşdırılması üçün avtomobil istehsalçısının göstərişlərinə əməl edilməlidir. Batareyaların təhlükəsiz istifadəsi üçün kitabçada batareya istehsalçısının məlumatlarına da diqqət yetirin. Əks qoşulmanın qarşısını almaq üçün köhnə batareyanı çıxarmazdan əvvəl müsbət və mənfi terminalların düzülüşü qeyd edilməlidir. Təbii ki, mühərriki də söndürmək və açarı çıxarmaq lazımdır.
- Batareya üzərində işə başlamazdan əvvəl qoruyucu eynək taxın. Akkumulyatordan çıxan hər hansı turşu ilə birbaşa təmasdan çəkinin.
- Əvvəlcə mənfi kabelini çıxarın. Bu, müsbət terminal və avtomobilin gövdəsi arasında qısaqapanmanın qarşısını etibarlı şəkildə alır.
- Batareya bölməsini korroziyaya görə yoxlayın. Həmçinin sıxacları pas və zədə üçün diqqətlə yoxlayın. Batareya bölməsini təmizləyin və lazım olduqda təmir edin. Batareya sahəsindəki korroziya akkumulyator turşusunun sızmasını göstərə bilər. Bu halda emalatxana bunun səbəbini öyrənməlidir.
- Batareyanın terminal qısqaclarından səthi pas və kirdən təmizləyin, çünki bu, artan təmas müqavimətinə və buna görə də əhəmiyyətli nasazlıqlara və ya batareyanın vaxtından əvvəl sıradan çıxmasına səbəb olur.
- Vibrasiya səbəbiylə təmas kəsilmələrini aradan qaldırmaq üçün terminal qısqaclarının möhkəm şəkildə yerləşdirilməsinə diqqət yetirin. Terminal sıxaclarını birləşdirərkən, batareya terminallarının burulma və ya digər mexaniki gərginliklər nəticəsində zədələnməməsinə də diqqət yetirilməlidir.
- Quraşdırma zamanı batareyanın düzgün oturduğuna diqqət yetirin. Qısqacları bir bolt açarı ilə sıxın. Düzgün fırlanma anı avtomobilin təlimatında tapa bilərsiniz.
- Qoşmazdan əvvəl kabellərin düzgün polaritesini yenidən yoxlayın. Əvvəlcə qırmızı kabeli müsbət terminala birləşdirin və sonra qara torpaq kabelini mənfi terminala qoşun.
Batareyanın dəyişdirilməsindən sonra təhlükəsizlik yastıqları, sensorlar və digər rahatlıq funksiyaları kimi avtomobilin daxili sistemlərini yenidən kalibrləmək lazım gələ bilər. Bu, xüsusilə çoxlu texniki sistemlərlə təchiz edilmiş və ya start stopu olan daha müasir avtomobillər üçün doğrudur. Bu cür avtomobillər üçün akkumulyatorun peşəkar avtomobil təmiri sexində dəyişdirilməsi tövsiyə olunur.
Köhnə akkumulyatoru necə atmaq olar?
Avtomobil akkumulyatorları təhlükəli tullantılardır və məişət tullantılarına aid edilmir. Akkumulyatorların atılması qanunla tənzimlənir. Avtomobil emalatxanaları və təkrar emal mərkəzləri köhnə akkumulyatorları qəbul edir. Batareyanın 99%-nin təkrar emal oluna biləcəyini və yeni akkumulyatorun təxminən 80%-nin təkrar emal edilmiş materialdan ibarət olduğunu bilirdinizmi? Bu təkrar emal sistemi ətraf mühitin çirklənməsinin qarşısını alır.