Yayda batareya ilə nə baş verir?

Yayda batareya ilə nə baş verir?

Bu məqalədə var:

Bu, əksər sürücülərin keçdiyi təcrübədir: maşına minirlər, açarı çevirirlər və heç nə baş vermir. Diaqnoz: bitmiş batareya. Lakin məşhur inancın əksinə olaraq, batareyanın işləməsinə soyuq deyil, əvvəlki illərin isti yay temperaturu mane olub.

Akkumulyatorun nasazlığının əsas səbəbləri

Batareyanın nasazlığının iki əsas səbəbi var: aşınma və yaşlanma. Avtomobilin təkərlərinə baxaraq aşınmanı başa düşmək asandır: nə qədər çox maşın sürsəniz və sürmə tərziniz nə qədər çətin olsa, onlar bir o qədər tez köhnəlir. Batareyalar ilə də eynidir: avtomobil akkumulyatorları nə qədər tez-tez və dərin boşalırsa və daha çox elektrik istehlakçıları batareyanı boşaldırsa, köhnəlmə bir o qədər yüksək olur. Əlavə olaraq, avtomobilinizi nadir hallarda və ya əsasən qısa məsafələr üçün istifadə edirsinizsə, elektrik istehlakçıları onu boşaltmağa davam edərkən alternator batareyanı tam doldura bilməyə bilər.

Bunun qarşısı düzgün batareya texnologiyası seçimi ilə alına bilər. Məsələn, start-stop funksiyası olan avtomobiliniz varsa, mütləq AGM və ya EFB texnologiyasına ehtiyacınız olacaq. Adi bir SLI akkumulyatoru (starter, faralar, alovlanma) bu məqsəd üçün nəzərdə tutulmayıb və buna görə də olduqca tez sıradan çıxır.

AGM akkumulyatorunun gücü start-stop sistemi olmayan avtomobillərə də fayda verə bilər: AGM texnologiyası daha yüksək enerji ehtiyatları təklif edir ki, bundan start-stop olmayan adi avtomobillər daha uzun batareya ömrü şəklində faydalanır. AGM akkumulyatoru həm də həddindən artıq xarici temperaturun öhdəsindən gələ bilər, halbuki adi başlanğıc batareyası həddindən artıq soyuq və istiyə reaksiya verir və gücü sürətlə azalır və daha tez boşalır. Bu, Dubayda keçirilən sahə tədqiqatında təsdiqlənib. Burada start-stop sistemi olan və adi akkumulyatorlarla təchiz edilmiş avtomobillərin hamısı 5-6 aydan sonra sıradan çıxıb, AGM akkumulyatorları ilə təchiz edilmişlər isə 12 aydan sonrakı testin sonuna qədər və istismar müddətinin sonuna qədər işlək vəziyyətdə qalıb.

Xidmət müddəti və yaşlanma prosesi ilə bağlı qəti açıqlamalar vermək mümkün deyil, çünki xidmət müddəti batareyanın növü, ətraf mühitin temperaturu, dövrlərin sayı, boşalma dərinliyi və ya istifadə tezliyi kimi amillərdən asılıdır. Bununla belə, aşınma son nəticədə yaşlanma prosesinə və buna görə də batareyanın ömrünə təsir göstərir.

Yay istisi köhnəlmə prosesini daha da artırır

Sürücülər hesab edirlər ki, soyuq batareyaya zərər verir, amma əslində nasazlığa səbəb olan istilikdir. Avtomobil akkumulyatoru üçün +20 °C xarici temperatur optimaldır. Ancaq yayda temperatur tez-tez +30 ° C-dən yuxarı qalxır. Yüksək temperatur batareyanın öz-özünə boşalmasına gətirib çıxarır ki, bu da batareyanın daha tez yaşlanmasına səbəb olur. Bu proses yayda və payızda diqqətdən kənarda qalır, lakin qışda mühərriki işə salmaq üçün daha çox enerji tələb olunduqda, çox vaxt çətinliklər yaranır.

Bir qayda olaraq, hər 10 °C temperatur artımı üçün kimyəvi reaktivlik ikiqat artır. Bu, kimyəvi reaktivliyin eksponensial artmasına və buna görə də şəbəkə korroziyası kimi daha çox zərər verən amillərə səbəb olur. Korpus panellərindəki pas kimi, şəbəkə korroziyası da batareyanın içərisində qurğuşun ərintinin parçalanmasına səbəb olur. Şəbəkə elektrod daxilində cərəyan keçirməyi asanlaşdırdığından və aktiv kütlə üçün mexaniki skelet təşkil etdiyindən, şəbəkənin bu iki vəzifəsi getdikcə zəif yerinə yetirilir, buna görə də yayda yüksək temperatur qocalmanı sürətləndirir və batareyaya zərər verir.

Niyə ən çox akkumulyator dəyişikliyi qışda olur

Yayın istisinin batareyaya zərər verdiyini və yüksək temperaturun kimyəvi reaksiya səviyyəsini artırdığını öyrəndik. Bu, 20 ° C-dən yuxarı olan temperaturlara aiddir. Temperatur 20 °C-dən aşağı düşərsə, batareyanın içindəki kimyəvi reyasiya yavaşlayır. Optimal olaraq 20 °C götürsək, 10 °C-də kimyəvi reaksiya 50%-ə, donma nöqtəsində isə 25%-ə qədər aşağı düşür. Bu o deməkdir ki, batareyanın performansı yayda 20 °C-də mükəmməl ola bilər, qışda isə 0 °C-də heç bir şey baş vermir və batareyanın dəyişdirilməsi lazım gəlir.

Qışa hazır olun – akkumulyatorunuzu yoxlayın

Akkumulyator testləri batareyanın nasazlıqlarını əvvəlcədən aşkar etməyə kömək edir. İdeal olaraq, sürücülər qışdan əvvəl ən azı ildə bir dəfə akkumulyatorlarını emalatxanada yoxlatdırmalıdırlar. Bu, hərəkətliliyinizi təmin edir və sizi əlavə xərclərdən və gözlənilməz nasazlıqlardan qoruyur. Axı, heç bir şey hələ də işıqlar üçün kifayət qədər güc təmin edən, lakin mühərriki işə salmaq üçün çox zəif olan bir batareyadan daha çox problem yaratmır.