Avtomobil akkumulyatorları: Yay istisindən sonra ölümcül şaxta gəlir
Bu məqalədə var:
Temperaturlar aşağı düşməyə başlayanda və qış yaxınlaşdıqda, avtomobilinizi emalatxanaya aparıb soyuq mövsümə hazırlamağın vaxtıdır. Təkərlərin dəyişdirilməsi, işıqların yoxlanılması və mayelərin doldurulması standart prosedurlar olsa da, akkumulyator çox vaxt diqqətdən kənarda qalır – nahaq yerə, çünki ön şüşə qızdırıcılarının, arxa şüşə buzunu əridənlərin, faraların və təmizləyicilərin fasiləsiz işləməsi daimi gərginlik yaradır. Bununla belə, ADAC-ın statistikası göstərir ki, bütün avtomobil qəzalarının təxminən 43%-i akkumulyatorlardan yaranır. Bəs sizin akkumulyatorunuz qışı keçirəcəkmi? Bunu öyrənməyin yeganə yolu onu bir atelyedə yoxlatdırmaqdır.
- Avtomobil qəzalarının 40%-i akkumulyatorun nasazlığı səbəbindən baş verir
- İstilik avtomobil akkumulyatorlarının ömrünü qısaldır
- Akkumulyatorun dəyişdirilməsi atelyedə aparılmalıdır
Akkumulyatorlar yayda köhnəlir, qışda isə sıradan çıxır
Qış adətən soyuq havanın zəif akkumulyatorun sağ qalması üçün çox sərt olduğu vaxtdır – xüsusən də ondan əvvəl bu il olduğu kimi qeyri-adi uzun və isti yay keçibsə. İstilik akkumulyatorun ömrünü kəskin şəkildə qısaldır, ona görə də qış gələndə köhnə akkumulyatorlar öz limitlərinə yaxınlaşır. Clarios-un Mühəndislik üzrə Vitse-Prezidenti Dr. Kristian Rosenkranz izah edir: “Bir çox sürücülər soyuq havanın akkumulyatora zərər verdiyini düşünür, lakin onun dağılmasının başlanğıcı məhz istilikdir”. Avtomobilin akkumulyatoru üçün +20°C xarici temperatur optimaldır. Bu il temperatur tez-tez +30 ° C-dən yuxarı qalxdı.
Yüksək temperaturlar akkumulyatorun öz-özünə boşalmasına gətirib çıxarır və onun elektrokimyəvi hissələrinin daha tez yaşlanmasına səbəb olur. Rosenkranz deyir: “Bu təsirlər batareyanın dərhal sıradan çıxmasına səbəb olmaya bilər, lakin onlar pisləşməni sürətləndirə bilər.” Bu inkişaf yay və payız boyu müşahidə olunmasa da, problemlər qışda, mühərriki işə salmaq üçün daha çox enerji tələb olunduğu zaman özünü göstərməyə başlayır. Bu səbəbdən akkumulyator bütün il boyu mütəmadi olaraq yoxlanılmalıdır.
Yay və qışda həddindən artıq temperaturdan başqa, akkumulyatorun sıradan çıxmasına səbəb ola biləcək bir çox başqa səbəblər var. Avtomobil nadir hallarda və ya yalnız qısa məsafələrdə istifadə olunursa, alternator akkumulyatoru tam doldura bilmir, arxa şüşə kimi elektrik istehlakçıları və oturacaqların isidilməsi akkumulyatorun daha da tez boşalmasına səbəb olur. Mümkün olduqda uzun müddət fəaliyyətsizlik müddətlərinin qarşısını almaq lazımdır, çünki bir çox müasir avtomobillərdə akkumulyator hətta mühərrik sönük olduqda belə enerji ilə təmin edilməlidir: siqnalizasiya, qapı kilidləri, açarsız giriş və naviqasiya sistemləri kimi sistemlər hətta avtomobil dayandıqda belə enerji tələb edir. Buna görə də sürücülər akkumulyatorun tam doldurulmasını təmin etmək üçün xüsusilə qışda ən azı ayda bir dəfə daha uzun səfərlər etməyə çalışmalıdırlar.
Akkumulyator mürəkkəb elektrik sisteminin bir hissəsidir
Akkumulyator yaşlandıqca, korroziya və sulfatlaşma onun tam doldurulmasına mane olduğu üçün performans xüsusiyyətləri azalır. Yoxlama akkumulyatorun dəyişdirilməli olduğunu göstərirsə, bu atelyedə edilməlidir. Müasir avtomobillərdə akkumulyatorun rolu dəyişdi: o, təkcə avtomobilin alovlanmasını və işə salınmasını enerji ilə təmin etmir, həm də kondisioner, oturacaqların isidilməsi və Start-Stop sistemi kimi geniş çeşidli şəraiti təmin edən mürəkkəb elektrik sisteminin bir hissəsidir. Bundan əlavə, kapotun altındakı akkumulyatora giriş artıq çətindir və baqajda və ya oturacağın altında quraşdırıla bilər. Bu baxımdan, müasir avtomobillərdə akkumulyatorları dəyişdirmək üçün xüsusi alətlər və təcrübə tələb olunur. Problemsiz və təhlükəsiz bir əvəz etmə təmin etmək üçün bir mütəxəssis bu vəzifəni yerinə yetirməlidir.
“Akkumulyatorun sınaqdan keçirilməsi gözlənilən nasazlığı müəyyən etməyə kömək edir. Ona görə də sürücülər qışdan əvvəl ən azı ildə bir dəfə akkumulyatorlarını emalatxanada yoxlatdırmalıdırlar”, - Rosenkrantz deyir. “Bu, onları məyus olmaqdan, əlavə xərclərdən və əngəllərdən qoruyur. İşıqları yandırmaq üçün kifayət qədər güclü, lakin başlanğıcı çevirmək üçün çox zəif olan akkumulyatordan daha zəhlətökən bir şey yoxdur."