Start-stop sisteminin işləməməsinin səbəbləri

Start-stop sisteminin işləməməsinin səbəbləri

Bu məqalədə var:

Start-stop texnologiyası avtomobil sürməyi daha qənaətcil və ekoloji cəhətdən təmiz edir. Buna görə də 2020-ci ilə qədər yollarımızdakı hər üç avtomobildən biri bu texnologiya ilə təchiz olunacaq. Məsələn, bir avtomobil işıqforda dayanarsa, start-stop sistemi mühərriki söndürür. Debriyaj pedalı yenidən basılan kimi və ya avtomatik transmissiya vəziyyətində əyləc buraxılan kimi mühərrik dərhal işə başlayır.

Bu proses üçün akkumulyatorun təmin etməli olduğu mühərrikin tez-tez işə salınması ilə yanaşı, o, hətta mühərrik söndürüldükdə belə bütün elektron istehlakçıları təmin edir. Deyə bilərsiniz ki, avtomobil akkumulyatoru müasir avtomobillər üçün sistemin ürəyidir. Buna tez-tez, belə desək, avtomobil elektronikasının beyni olan intellektual Akkumulyator İdarəetmə Sistemi (BMS) kömək edir. Start-stop sisteminin işləməməsinin səbəbi bu əsas sistemlərin hər ikisi arasındakı qarşılıqlı əlaqə ilə bağlı ola bilər.

Akkumulyatorun idarə edilməsi start-stop funksiyasını söndürür.

 Hər hansı bir akkumulyatorun əsas prioriteti mühərriki işə salmaqdır. Bununla belə, akkumulyatorun doldurulması yalnız aşağı olduqda, Akkumulyator İdarəetmə Sistemi (BMS) mühərriki işə salmaq üçün Start-stop funksiyasını söndürür. Bənzər bir qoruyucu mexanizm aşağıdakı hallarda işləyir:

Yanlış batareya texnologiyası quraşdırılıb ki, bu da yalnız az sayda doldurma dövrünü təmin edə bilər.

Xarici temperatur çox yüksək və ya çox aşağıdır. Batareyanın fanı təmin etmək üçün həddindən artıq gücə ehtiyacı varsa, Start-stop funksiyası söndürülür. Bunun nə vaxt baş verməsi və baş verməsi xüsusi avtomobil istehsalçısının komfort parametrlərindən asılıdır. Start-stop funksiyasının hələ də dəstəkləndiyi, lakin kondisioner sisteminin avtomatik olaraq azaldıldığı da ola bilər.

Mühərrikin temperaturu çox yüksək və ya çox aşağıdır. Mühərrik istehlakçılar və ya akkumulyator tərəfindən qızdırılmırsa, daha yüksək başlanğıc cərəyanı tələb edən yanma ilə öz istiliyini yaratmalıdır. Nəticə: Start-stop funksiyası aktiv deyil. Mühərrik həddindən artıq istiləşmə təhlükəsi yaradırsa, radiatordakı fan tərəfindən soyudulmalıdır, çünki hava axını kifayət deyil və ya işıqforda dayandıqda mövcud deyil. Start-stop funksiyasının işə düşməməsi üçün fan böyük cərəyan tələb edir.

Yanlış akkumulyator texnologiyası problemlərə səbəb olur

Başqa bir səbəb o ola bilər ki, akkumulyator dəyişdirilərkən avtomobil tərəfindən düzgün qeydə alınmayıb. Məsələn, texnologiya və ya akkumulyatorun tutumu düzgün daxil edilmədikdə, BMS düzgün alqoritmdən istifadə edə bilməz. Əgər akkumulyator avtomobil tərəfindən hətta yeni kimi qeydə alınmayıbsa, bu, batareyanın yeni kimi aşkar edilməməsi və buna görə də onun tam potensialından istifadə edilməməsi ola bilər.

Start-stop akkumulyatorunun adi akkumulyatorla dəyişdirilməsinin riskləri haqqında məqaləmizdə bu mövzu haqqında daha çox məlumat əldə edə bilərsiniz..

Akkumulyatordan asılı olmayan amillər

Start-stop funksiyasını dayandıran, akkumulyatordan asılı olmayan amillər də var:

  • Təhlükəsizlik kəmərləri taxılmır
  • Avtomobilin qapıları və ya kapotu düzgün bağlanmayıb.
  • Dayanacaq köməkçisi aktivdir
  • Maşın sıldırımlı bir təpə ilə qalxır (qradiyent çox böyük)

Start-stop funksiyası çox tez-tez uğursuz olarsa və ya ümumiyyətlə işə düşmürsə, mümkün qədər tez bir emalatxanaya baş çəkmək məsləhətdir. Bu zaman akkumulyatorun sınağı ilə mütəxəssislər akkumulyatorun dəyişdirilməsinin lazım olub-olmadığını öyrənə bilərlər.