İşləyən Start-Stop sistemi yanacaq qənaəti üçün niyə bu qədər vacibdir
Bu məqalədə var:
Yanacağa qənaət təkcə ətraf mühitin mühafizəsi baxımından deyil, həm də cüzdanınızın faydası baxımından avtomobil idarə etməyin vacib aspekti idi və olmaqda davam edir. Çox şey fərdi sürücülük tərzindən asılıdır. Erkən yerdəyişmə, aşağı dövrlərdə sürmək və uzaqgörənliklə sürmək istehlakın azaldılmasına mühüm töhfə verir. Lakin Start-Stop sistem texnologiyası, həm də müasir avtomobillərdə çoxdan formalaşmış standart avadanlıq şəklində dəstək verir.
Start-Stop-un qısa tarixi
Bu gün yanacağa qənaət təkcə maliyyə baxımından deyil, həm də ekoloji səbəblərdən məqsədəuyğun hesab olunur. Lakin avtomatik Start-Stop sistemi ideyası yarananda daha çox o dövrün neft qiymət böhranı yanacağa qənaət tədbirlərinə ehtiyacı təmin etdi. Toyota ilk avtomatik Start-Stop sistemini 1970-ci illərin ortalarında icad etdi.
Volkswagen və Audi 1980-ci illərdə Start-Stop sisteminin öz versiyalarını təqdim etdilər. 5 pilləli sürət qutusu, aerodinamik kuzov və elektron yanacaq sərfiyyatı göstəricisi ilə birlikdə bu təkmilləşdirmələr yanacaq sərfiyyatını əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaq məqsədi daşıyırdı.
2000-ci illərdə yeni nəsil Start-Stop sistemləri meydana çıxdı. Bu mürəkkəb və möhkəm texnologiya Start-Stop uğur hekayəsinin başlanğıcını qoydu.
Sürmə tərzindən asılı olaraq Start-Stop texnologiyası yanacağa 15%-ə qədər qənaət edə bilir. Bununla belə, sistemin effektivliyi bir çox amillərdən, o cümlədən istifadə sahəsindən asılıdır. Şəhərdə istifadə zamanı avtomatik Start-Stop sistemi mühərrikin dayandıqda sönməsinə səbəb olur. Təbii ki, uzun avtomobil yollarında daha az təsirli olur.
Akkumulyatora yüksək tələblər
Mühərrik söndürüldükdə istehlakçıların elektrik enerjisi ilə etibarlı təchizatı olduqca problemlidir. Belə bir avtomatik Start-Stop sisteminin, yəqin ki, ətraf mühitə daha çox zərərli və çoxlu batareya enerjisi tələb etdiyi üçün daha bahalı olacağı uzun müddətdir müzakirə olunurdu. Buna görə də qabaqcıl qurğuşun turşusu batareyası hər bir yaxşı işləyən Start-Stop sisteminin ürəyidir. Avtomatik Start-Stop sistemlərinin sərtliyinə tab gətirə bilən yeganə batareya texnologiyaları AGM və EFB-dir.
EFB akkumulyatorları – giriş səviyyəli Start-Stop sistemləri üçün
EFB akkumulyatorları (EFB “Təkmilləşdirilmiş Elektrolitli Batareya” deməkdir) başlanğıc səviyyəli avtomatik Start-Stop sistemləri olan avtomobillərin enerji təchizatı üçün uyğundur. EFB akkumulyatorlarının dizaynı adi qurğuşun turşusu akkumulyatorlarının daha da inkişafıdır. Komponent səviyyəsində bir sıra təkmilləşdirmələr batareyanın ömrünü uzatmağa kömək edir. Aşağı daxili müqavimət EFB akkumulyatorları güclü dövrə davamlılığına zəmanət verir və Start-Stop kimi çətin tətbiqlərdə dayanıqlığı artırır – onlar adi başlanğıc akkumulyatorlarla müqayisədə iki dəfə çox doldurma dövrünə* dözə bilirlər.
AGM batareyaları – qabaqcıl Start-Stop sistemləri üçün
Əyləc enerjisinin bərpası (bərpa) ilə avtomatik Start-Stop sistemləri olan avtomobillərə və ya premium avadanlıq və qabaqcıl aksessuarlara malik avtomobillərə gəldikdə, AGM batareyaları (AGM "Absorbent Glass Mat" deməkdir) bu yüksək gücə tab gətirmək üçün daha yüksək gücə malikdir. Tələblər adi başlanğıc batareyaları ilə müqayisədə daha yüksəkdir.
AGM batareyaları əla soyuq başlanğıc xüsusiyyətlərinə malikdir. Onlar starterin işləmə müddətini qısaltmağa kömək edən güclü mühərrik işə salmağı təmin edir. Yaxşı doldurma qabiliyyəti və aşağı doldurma vəziyyətlərində yüksək güc sayəsində isti mühərriki yenidən işə salmaqda çətinlik çəkmədən qısa fasilələrlə bir neçə dəfə söndürülə və yenidən işə salına bilər. AGM akkumulyatorları xidmət müddətinə görə də ənənəvi başlanğıc akkumulyatorlardan əhəmiyyətli üstünlüklərə malikdir. Onlar ənənəvi başlanğıc akkumulyatorlardan üç dəfə çox doldurma dövrünə* dözə bilərlər. AGM akkumulyatorundakı elektrolit uducu şüşə lifi ilə örtülmüşdür ki, bu da onları sərt şəraitə davamlı, sızdırmaz və baxımsız edir.
Akkumulyatoru mütəmadi olaraq yoxlayın
Avtomatik Start-Stop Sistemi olan avtomobiliniz varsa, bilməli olduğunuz bir neçə şey var. Avtomobilin akkumulyatorunu dəyişdirərkən yeni akkumulyator Start-Stop sisteminin akkumulyator sensoru (IBS) tərəfindən tanınmalıdır ki, avtomobil akkumulyatorun vəziyyətini dəqiq izləyə bilsin. Bu, avtomobilin enerji idarəçiliyinə ən yüksək yanacaq qənaətindən istifadə etmək üçün akkumulyator parametrlərini yaxından izləməyə imkan verir. Avtomobildə səhv akkumulyator quraşdırılıbsa və ya düzgün qeydiyyata alınmayıbsa, bu, batareyanın vaxtından əvvəl xarab olmasına və başqa bir nasazlığa səbəb ola bilər.
Avtomobildə artıq AGM akkumulyatoru quraşdırılıbsa, o, həmişə başqa bir AGM akkumulyatoru ilə əvəz edilməlidir. Bununla belə, EFB-dən AGM akkumulyatoruna təkmilləşdirmək mümkündür və avtomatik Start-Stop sisteminin səmərəliliyini artıra bilər ki, bu da daha səmərəli yanacaq sərfiyyatı ilə nəticələnir.
Digər tərəfdən, köhnəlmiş batareya Start-Stop hadisələrinin sayını azaltmağa səbəbdir. Buna görə də, xidmətin bir hissəsi kimi batareyanı mütəmadi olaraq yoxlamaq və maksimum yanacaq qənaətini təmin etmək üçün sıradan çıxmadan əvvəl dəyişdirmək tövsiyə olunur.
*Test standartı EN 50342-1 və EFB və AGM üçün əlavə olaraq EN 50342-6