Start-stop söndürülsə, adi akkumulyator kifayətdirmi?

Start-stop söndürülsə, adi akkumulyator kifayətdirmi?

Bu məqalədə var:

Start-stop sistemləri bildiyimiz kimi zəngin tarixə malikdir. 40 ildən artıqdır ki, Toyota tərtibatçıları avtomobil dayandıqda mühərriki avtomatik dayandırmaq üçün elektron sistem təqdim etdilər. 1980-ci illərin əvvəllərində Volkswagen bu istiqamətdə ilk cəhdləri etdi, lazım olduqda mühərriki söndürmək üçün düymə yaratdı. Nəticə: Golf III Ecomatic Wolfsburg avtomobil istehsalçısının start-stop funksiyası ilə təchiz edilmiş ilk avtomobilidir.

Bu gün start-stop standart avadanlıqdır

İndiki vaxtda start-stop artıq seçimlər siyahısında gadget deyil, əksər avtomobillər üçün standart avadanlıqdır. Bunun səbəbləri daha sərt qanuni emissiya limitləri və istehlakçılar tərəfindən ekoloji məlumatlılığın dəyişməsidir.

Yeni yanacağa qənaət funksiyaları start-stop-u dəstəkləyir

Müasir avtomobillərdə yanacağa qənaət sistemləri ilk dövrlərlə müqayisədə xeyli inkişaf etmişdir. Rekuperasiya (əyləc enerjisinin bərpası) kimi əlavə funksiyalarla onlar sadəcə qırmızı işıqforda mühərriki söndürməkdən daha da irəli gedirlər.

İllər keçdikcə avtomobil istehsalçıları arasında yanacağa qənaət edən texnologiyalar daha çox yayıldıqca, onlar getdikcə daha ağıllı olurlar. Digər şeylər arasında bu o deməkdir ki, bütün avtomobilin akkumulyatoru və enerji idarəçiliyi getdikcə inteqrasiya olunub.

Start-stop sistemini həmişəlik söndürsəm, adi akkumulyator quraşdıra bilərəmmi?

Artıq deyildiyi kimi, bu günlərdə avtomobil dayanarkən mühərriki söndürmək bir çox yanacaq qənaət funksiyalarından yalnız biridir.

Bərpa ilə yanaşı, bunlara üzən (sürüş zamanı mühərrikin sönməsi) və sürətləndirmə (qısa müddətə daha sürətli sürətlənmə) daxildir. Buna görə də, start-stop funksiyası söndürülsə belə, akkumulyator adi avtomobillərə nisbətən daha ağır yükə malikdir.

Demək olar ki, bütün müasir avtomobillər avtomobilin səmərəliliyinə və komfort funksiyalarına nəzarət edən xüsusi akkumulyator sensoru (BMS) ilə təchiz edilmişdir. Batareya BMS-də düzgün qeydiyyata alınmadan dəyişdirilərsə, artan aşınma baş verə bilər. Bir çox avtomobil də öz-özünə öyrənən batareya sensoru ilə təchiz edilmişdir. Bu halda istehsalçı düzgün akkumulyator texnologiyasının quraşdırıldığını düşünür. Əgər adi akkumulyator quraşdırılıbsa, bu, akkumulyatorun daha çox aşınmasına və nəticədə vaxtından əvvəl sıradan çıxmasına.

Bizim məsləhətimiz: Başdan doğru texnologiyaya qərar verin və ətraf mühitə kömək edin! VARTA Akkumulyator Axtarışı konkret avtomobil üçün hansı akkumulyatorun ən yaxşı olduğunu müəyyən edir.