Avtomobil akkumulyatorlarını necə saxlamaq olar
Bu məqalədə var:
Soyuq mövsüm motosikletçilərin və ya köhnə avtomobillərin və kabrioletlərin sürücülərinin səyahəti üçün əlverişli deyil. Bir çox həvəskarlar qış aylarında avtomobillərini işə salmamırlar və yazda mövsümə yaxşı başlamağı təmin etmək üçün akkumulyatorun davamlı baxımına və düzgün saxlanmasına diqqət yetirilməlidir. Bu amillərin hər ikisi şarj səviyyəsi və buna görə də batareyanın uzun ömrü üçün vacibdir.
Akkumulyatoru saxlayarkən nələrə diqqət etməlisiniz:
- Düzgün saxlama yeri
Uzun müddət ərzində pis saxlama şəraiti dərin boşalma ilə nəticələnə bilər ki, bu da batareyanı geri dönməz şəkildə zədələyə bilər. Buna görə batareyanın harada və hansı temperaturda saxlanmasına xüsusi diqqət yetirilməlidir.
Avtomobil və ya motosiklet akkumulyatoru, qarajda akkumulyatorun saxlanması üçün lazımi şərait varsa, hətta uzun müddət dayansa belə, avtomobildə qala bilər. Saxlama yerini seçmək üçün düzgün temperatur vacibdir. Avtomobil akkumulyatorları sərin və quru saxlanmağı xoşlayır. Avtomobil akkumulyatoru üçün optimal saxlama temperaturu illik orta hesabla 15°C-dir.
Batareyada elektrokimyəvi proseslər çox aşağı temperaturda daha yavaş olsa da, yüksək temperaturda bütün proseslər çox daha sürətli baş verir. Bu o deməkdir ki, korroziya və sulfatlaşma da daha tez baş verə bilər və buna görə də batareyanın ömrünü əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. Buna görə həddindən artıq yüksək saxlama temperaturundan çəkinmək lazımdır.
Havanın rütubəti, batareyada kondensasiya olunarsa və müsbət və mənfi terminallar arasında kiçik sızma cərəyanlarına səbəb olarsa, şarj səviyyəsinə də təsir edə bilər ki, bu da daha sürətli boşalma yaradır.
Bir zirzəmidə saxlama prinsipcə mümkündür, lakin otaq quru olmalıdır. Optimal həll, qışda belə quru bir atmosfer və sabit bir temperatur olan evdə bir otaqdır.
- Müntəzəm olaraq doldurun
Saxlamadan əvvəl akkumulyator 12,7 V ilə 12,8 V arasında tam doldurulmalıdır. Dərin boşalmanın qarşısını almaq üçün uzun müddət dayanma və avtomobilin saxlanması halında şarjın 12,5 V səviyyəsində saxlanmasını təmin etmək lazımdır. Şarjı saxlamaq üçün hər iki ayda bir gərginlik yoxlanılmalıdır. 12,5 V və ya daha azdırsa, batareyanı şarj cihazı ilə doldurmaq məsləhətdir. Bunun üçün xüsusi şarj cihazı istifadə edilməlidir ki, bu da texniki yüklənmə rejimini ehtiva edir, əks halda həddindən artıq yükləmə riski var. Şübhə yaranarsa, istehsalçının məlumatlarına müraciət edin.
Dərin boşalma nəticəsində akkumulyator tutumunun daimi zədələnməsi ən yaxşı halda yalnız bərpa funksiyası olan şarj cihazı ilə aradan qaldırıla bilər.
- Batareyaya diqqət yetirin və korroziyanın qarşısını alın
Payız və qışda avtomobil paslanmağa meyllidir. Bu akkumulyatora da aiddir. Korroziya istifadə müddətini azaldır və təhlükəsizliyə pozur. Buna görə quraşdırmadan əvvəl batareyanın terminallarından bütün pas izləri çıxarılmalıdır. Korroziyaya uğramış əlaqə terminalları və bərkidicilər fırça və su və mətbəx sodası qarışığı ilə hərtərəfli təmizlənə bilər.
Batareyanın düzgün saxlanmasına əmin olmaq üçün sürətli yoxlama: Aşağıdakılara diqqət yetirin:
- Batareya dik vəziyyətdə saxlanmalıdır
- Otaqda batareyanın doldurulması üçün şərait yaradılmalıdır
- Saxlama sahəsi kifayət qədər havalandırılmalıdır
- Otaq temperaturu illik orta hesabla 15° olmalıdır C
- Otaqda quru bir atmosfer təmin edin
- Cərəyan sızmasının qarşısını almaq üçün batareyanı təmiz saxlayın
- Batareya saxlanmazdan əvvəl tam doldurulmalı və gərginlik 12,5 V-dan aşağı düşərsə, 100%-ə qədər doldurulmalıdır.
Yükləmək üçün batareyanın saxlanması və doldurulması haqqında PDF təlimatları