EFB və ya AGM akkumulyatorunu necə dəyişdirmək olar?

EFB və ya AGM akkumulyatorunu necə dəyişdirmək olar?

Bu məqalədə var:

Müasir akkumulyatorların dəyişdirilməsi 20 il əvvəl adi akkumulyatorlarla müqayisədə indi xeyli mürəkkəbdir. İndi 28-ə qədər müxtəlif addım lazımdır. Bu, dəyişdirmə işinin mütəxəssis atelyedə aparılmasının səbəblərindən yalnız biridir. Aşağıda ən vacib məqamları ümumiləşdirdik. 

Yeri gəlmişkən, akkumulyator haradadır?

Əvvəllər bu sualın cavabı çox sadə idi: kapotun altında, əlbəttə. İndi işlər tamamilə fərqlidir. Müasir bir avtomobilin kapotunu açsanız, çox vaxt akkumulyator tapa bilməyəcəksiniz. Hazırda akkumulyatorların yalnız 58%-i mühərrik bölməsindədir. 40% - baqajda və 2% - kabinədə. Bəzi modellərdə akkumulyatora daxil olmaq üçün hətta oturacaqları çıxartmalı və ya xalçaları kəsməli ola bilərsiniz. Oturacaqların sökülməsi üçün peşəkar tələb olunur. Bu, dəyişdirilməsini peşəkarlara həvalə etmək üçün başqa bir səbəbdir.

 

Akkumulyatoru dəyişdirmək üçün bir çox addım və daha çox vaxt

Start-stop texnologiyasına malik avtomobildə akkumulyator yalnız avtomobil istehsalçısı tərəfindən təsdiq edilmiş və bütün lazımi tələblərə cavab verən tiplə əvəz edilməlidir. Daha mürəkkəb bort şəbəkəsinə görə start-stop batareyasının dəyişdirilməsi sadə avtomobildə adi starter akkumulyatorundan daha uzun çəkir.

Müasir start-stop batareyasının dəyişdirilməsi tələb olunan vaxtı xeyli artıran 28 addımdan ibarətdir.

Birləşdirilmiş bort elektronikası

Start-stop akkumulyatoru bort elektronikasının bir hissəsidir və Akkumulyator İdarəetmə Sistemi (BMS) və akkumulyator sensoru (EBS) vasitəsilə avtomobilin elektronikasına qoşulur. İdarəetmə bloku işə salınmaların sayını və enerji axınını müəyyən edir, enerji axınına nəzarət edir, doldurulma vəziyyəti və doldurulmasına nəzarət edir. Akumulyatorun dəyişdirilməsi zamanı emalatxanada diaqnostik cihazdan istifadə etməklə start-stop enerji idarəetmə sistemi proqramlaşdırılır.

Start-stop akkumulyatorunun səhv, öz əlinizlə dəyişdirilməsi nasazlıqlara səbəb ola bilər. Düzgün həyata keçirilməyən akkumulyatorun dəyişdirilməsi Start-stop funksiyasının məhdudlaşdırılmasına və hətta sıradan çıxmasına səbəb ola bilər ki, bu da yanacaq sərfiyyatının artmasına və rahatlıq funksiyalarının məhdudlaşdırılmasına səbəb ola bilər. Seminardakı ekspertlər akkumulyatorun cari texnologiyasını idarə etmək üçün təlim keçmişlər və akkumulyatorun dəyişdirilməsi ilə tanışdırlar. Onlar həmçinin bilirlər ki, AGM həmişə AGM ilə əvəz edilməli və EFB isə EFB və ya AGM ilə əvəz edilməlidir.

 

Məlumat itkisi olmadan dəyişdirmə

EFB və ya AGM dəyişdirildikdə, mütəxəssis emalatxanası akkumulyatorun sonradan düzgün işləməsini təmin edən bir sıra məqamları nəzərə alır. Akkumulyatorun dəyişdirilməsi zamanı avtomobil müvəqqəti olaraq enerjisiz qaldığından, vacib əməliyyat parametrləri əvvəlcədən qeyd edilməlidir. Alternativ olaraq, iş gərginliyini saxlamaq üçün ikinci bir batareya qoşula bilər.

 

Akkumulyator dəyişdirdikdən sonra xəta mesajları və nasazlıqlar

Yeni akkumulyator quraşdırıldıqdan və qoşulduqdan sonra avtomatik start-stop sistemi bir neçə saat işləməyə bilər. Bu halda emalatxana bu barədə sürücüyə məlumat verəcək və onlara müvafiq göstərişlər verəcək. Start-stop batareyası dəyişdirildikdən sonra baş verən hər hansı nasazlıq və ya xəta mesajları ilə bağlı sürücülər birbaşa emalatxana ilə əlaqə saxlamalıdırlar. Əksər hallarda bunlar müvəqqətidir və məlumatların natamam işlənməsi ilə əlaqədardır. Bəzi hallarda, quraşdırmanı tamamlamaq üçün avtomobilin həqiqi sürücülük məlumatları tələb olunur. Bəzi avtomobil idarəetmə blokları öz-özünə öyrənmə funksiyasına malikdir, beləliklə bəzi səhv mesajları avtomatik olaraq yox olur. VARTA Partner Portalda emalatxanalar avtomatik start-stop sistemi üçün akkumulyatorun dəyişdirilməsi prosedurlarının təfərrüatlarını, həmçinin tələb olunan vaxtı və hansı batareyaların əvəzedici kimi mövcud olduğunu tapa bilər.