Fakt yoxsa uydurma? Start-stop haqqında 5 mif
Bu məqalədə var:
Mif:
Start-stop akkumulyatoru o qədər boşaldır ki, müəyyən bir nöqtədə avtomobil artıq işə düşə bilmir.
Fakt:
Start-stop funksiyası olan bütün avtomobillərdə avtomobilin və akkumulyatorun arxitekturası ilə uyğunlaşdırılmış akkumulyator sensoru və enerji idarəetmə sistemi var. Akkumulyator sensoru davamlı olaraq akkumulyatorun doldurulma vəziyyətini izləyir və yalnız etibarlı yeni işə salınma üçün avtomobilin bütün parametrləri yerinə yetirildikdə mühərriki söndürür. Akkumulyatoru idarəetmə sistemləri şarj vəziyyətindən əlavə, akkumulyatorun sağlamlıq vəziyyətinə də nəzarət edir.
Əksər avtomobillər akkumulyatoru doldurulmuş vəziyyətin (SOC) 70%-dən çoxu ilə işlədir. Bununla, batareya yaxşı vəziyyətdədirsə, hər zaman işə salınması təmin edilir. Akkumulyatorun xidmət müddəti başa çatdıqda, Start-stop funksiyası avtomobilin enerji idarəetmə sistemi tərəfindən söndürülür. Bu halda akkumulyator vaxtında yeni və ekvivalent akkumulyatorla dəyişdirilməlidir, əks halda, xüsusən də uzun dayanma müddətlərindən sonra və mühərrik soyuq olduqda işə salma qabiliyyəti artıq təmin edilməyəcək.
Mif:
Start-stop sistemlərinin istehsalçıları vahid standartlara əməl etmirlər. Bu, akkumulyatoru riskə atır.
Fakt:
Avro 6 tələblərinə cavab vermək üçün əslində start-stop sistemlərinin bir neçə versiyası mövcuddur. Əlbəttə ki, xərclər və faydalar arasında tarazlıq həmişə rol oynayır. Buna görə də, lüks bir avtomobildə tədbirlər kompakt avtomobildən daha mürəkkəbdir. Bununla belə, hər bir avtomobildə istehsalçı akkumulyatoru xüsusi tələblərə uyğunlaşdırır, beləliklə, etibarlı və səmərəli işləmə təmin edilir.
VARTA akkumulyatorları ilə onların ilkin olaraq yeni avtomobillərdə istifadə üçün istehsal olunduğuna əmin ola bilərsiniz. Orijinal ehtiyat hissələrimiz ən yüksək keyfiyyət tələblərinə cavab verir və maksimum performans üçün nəzərdə tutulub. OE loqotipinin mənası budur.
Mif:
Start-stop, mühərriki davamlı olaraq söndürüb yandırmaqla yanacaq sərfiyyatını artırır.
Fakt:
Bu düzgün deyil. Praktiki sınaqlar göstərdi ki, 100 km-də yarım litr yanacağa qənaət etmək olar. Avtomatik start-stop sistemi sayəsində avtomobillər start-stop sistemi söndürülmədikdə 15% daha az yanacaq sərf edirlər. Bu, əlbəttə ki, ətraf mühit üçün yaxşıdır, çünki mühərrik dayandırıldıqda heç bir işlənmiş qaz əmələ gəlmir və buna görə də atmosferə CO2 buraxılmır.
Mif:
Start-stop qərar vermə prosesinin çox hissəsini sürücünün əlindən alır. Buna görə də nəzarətlərinin əhəmiyyətli bir hissəsindən imtina edirlər
Fakt:
Bu narahatlıq onların təcrübəsiz sürücülər kimi qırmızı işıqda mühərriki söndürdükləri zamanların xatirələrindən qaynaqlana bilər.
Fakt budur ki, insanlar müasir avtomobillərdəki yeni yardım sistemləri ilə getdikcə daha çox tanış olurlar. Məsələn, işıqlar avtomatik dəyişir, yağış yağanda şüşə silənlər avtomatik işə düşür və ya zolaqdan işarə etmədən çıxsanız, zolaq köməkçisi işə salındıqda sükan titrəyir. Bütün bunlar əvvəlcə tanış deyil, lakin hər gün istifadə edildikdə tez bir zamanda təbii hala gəlir.
Mif:
Mühərrikin yenidən işə düşməsini gözləməli olacaqsınız və buna görə də sürətlə yola düşə bilməzsiniz.
Fakt:
İndi mufta və ya qaz pedalı basıldıqda avtomobillər o qədər tez reaksiya verirlər ki, işə salarkən nəzərəçarpacaq bir gecikmə olmur. Gecikmə çox vaxt mühərrikin start-stop sistemi ilə işə salınması ilə deyil, diqqəti yayındıran amillərlə bağlı ola bilər.