Avtomobillərdə elektrik istehlakçıları – nə qədər enerji istifadə edirlər?

Avtomobillərdə elektrik istehlakçıları – nə qədər enerji istifadə edirlər?

Bu məqalədə var:

Müasir avtomobillərin sürücüləri çoxlu sayda rahatlıq və təhlükəsizlik xüsusiyyətlərinə öyrəşiblər. Müxtəlif sürücüyə yardım cihazları və funksiyaları enerji sərf edir və akkumulyatoru gərginləşdirir. Bu elektrik istehlakçılarının göyərtədə daimi istifadəsi avtomobili daha qənaətli edir. 100 Vt istehlak 100 km-ə 0,1 litr yanacaq sərfiyyatına uyğundur. Sürücülər akkumulyatora qənaət etmək istəsələr, rahatlıq xüsusiyyətləri olmadan edə bilərlər. Bununla belə, təhlükəsizlik köməkçiləri və funksiyaları (məsələn, Lane Assist) akkumulyator səviyyəsi aşağı olduqda belə işləməyə davam etməlidir. akkumulyatorun yükünün azalması heç bir şəkildə maksimum təhlükəsizliyə riayət edilməməsi səbəbindən qəza nəticəsində yaranan zərərlə mütənasib deyil.

 

Təhlükəsizlik daha vacibdir

Qızdırılan qabaq şüşələr və arxa şüşələr qışda aydın mənzərəni təmin edir. Onların enerji istehlakı təxminən 120 vattdır. Ön şüşə silənlər nəqliyyatın aydın görünüşünü təmin edir. Silecek sürətindən asılı olaraq, şüşə silənlər 80 ilə 150 vatt arasında istifadə edir. Avtomobil işıqları qaranlıqda təhlükəsizlik üçün vacibdir və qaranlıq qış aylarında vaxtında yandırılmalıdır. LED-lərlə təchiz edilmiş müasir sürücülük işıqları 50 vatt qədər az enerji ilə idarə edə bilir.

 

Sürmə rahatlığı üçün güc

Qızdırıcı enerjisini istilik dəyişdiricisi vasitəsilə mühərrikdən alır. Daxili ventilyasiya istiliyi sərnişinlərə ötürür və orta rejimdə 170 vatt enerji sərf edir. Qışda oturacaq qızdırıcıları xoş bir rahatlıq funksiyasıdır. Bu, sırf elektriklə işləyir və 100-200 vatt istehlak edir. Ağıllı sistemlər oturacaq qızdırıcılarını qənaətcil şəkildə idarə edir və bəzən onları təhlükəsiz enerjiyə çevirir. Kondisioner artıq bütün müasir avtomobillərdə tapıla bilər. Yayda soyutma təmin edir, qışda isə daxili ventilyatordan daha yaxşı pəncərələrin buxarlanmasının qarşısını alır. Kondisioner sistemləri öz enerjisini əsasən mühərrikdən alır, eyni zamanda akkumulyatora əlavə 500 vatt yük də qoyur.

 

Köməkçilər və əlaqələr

Elektrikli lyuk təmiz hava həvəskarları üçün əvəzedilməz xüsusiyyətdir. Lyukun açılması və bağlanması üçün mühərrikə 200 Vt lazımdır. Elektrik pəncərələri və mərkəzi kilidləmə 150 Vt gücündə servo mühərriklər tərəfindən idarə olunur. Lakin, onlar yalnız bir neçə saniyə istifadə olunur. Tez-tez smartfonları doldurmaq və ya digər cihazları idarə etmək üçün çıxış yeri kimi istifadə edilən siqaret alışqanında vəziyyət fərqlidir. Bununla belə, 50 Vt enerji istehlakı ilə akkumulyator tələbləri təvazökardır.

 

Elektrik qurğuları və idarəetmə cihazları

Başlanğıc mühərriki avtomobildə ən çox enerjiyə ehtiyacı olan istehlakçıdır, lakin onsuz heç nə işləmir. Bir neçə dəfə işə salmaq cəhdləri akkumulyatoru boşaldır, xüsusən də köhnədirsə və pis təmir olunubsa. Radiator ventilyatoru mühərrik çox qızdıqda işə başlayır, məsələn, yayda hava axını olmadıqda nəqliyyat növbələrində. Fan akkumulyatordan 800 vatt enerji götürür. Müasir avtomobillərdə mühərrik nəzarətçisi mühüm mühərrik funksiyalarını tənzimləyir və nəzarət edir. Mühərrikin idarə edilməsi bütün sürücü sisteminin səmərəliliyini və ətraf mühitə uyğunluğunu yaxşılaşdırır - 200 vata qədər enerji istehlakı ilə. Bəzi avtomobillərdə faraları təmizləmək üçün fara təmizləmə sistemləri var. Adi H7 işıqlarının istifadəsi ilə bütün avtomobilin işıqlandırılması üçün 100 vattdan çox güc tələb olunur.

 

AGM akkumulyatorları – Müasir avtomobillər üçün elektrik stansiyası

Avtomobillərdə elektrik istehlakçılarının sayı durmadan artır. Bu səbəbdən sürücülər servisə və ya təkər dəyişdirməyə gedərkən akkumulyatoru emalatxanada yoxlatdırmalıdırlar. Yüksək performanslı akkumulyatorla yay və qış aylarında mühərriki işə salmaq və bütün elektrik istehlakçılarını təmin etmək üçün kifayət qədər güc mövcuddur. Müasir AGM akkumulyatoru ən böyük güc ehtiyatını və gözlənilməz nasazlıqlardan qorunma təmin edir. Onlar ağır tələblərə tab gətirə bilirlər və adi akkumulyatordan üç dəfə çox şarj dövrünə tab gətirə bilirlər.