Avtomatik start-stop sistemləri üçün akkumulyator növləri

Avtomatik start-stop sistemləri üçün akkumulyator növləri

Bu məqalədə var:

Avtomatik start-stop sistemləri olan avtomobillər akkumulyatora daha çox tələblər qoyur. Səbəblərdən biri yüksək yükləmə qabiliyyətidir. Bundan əlavə, sükan çarxının qızdırılması, kondisioner və təhlükəsizlik funksiyaları kimi çoxlu sayda elektrik istehlakçıları var ki, onlar hətta mühərrik dayanmış vəziyyətdə işıqforda gözləyərkən belə etibarlı şəkildə enerji ilə təmin edilməlidir. Avtomatik start-stop sistemlərindən gələn təələblərə tab gətirə bilən yeganə batareyalardır EFB akkumulyatorları və AGM akkumulyatorları.

 

EFB akkumulyatorları – start-stoplu kompakt və orta sinif avtomobillər üçün

EFB akkumulyatorları avtomobillərin enerji təchizatı üçün uyğundur:

  • sadə avtomatik start-stop sistemləri ilə
  • yüksək sürmə tələbləri olan start-stop sistemi olmayan nəqliyyat vasitələri (məsələn, şəhər nəqliyyatında),
  • geniş avadanlığı olan, lakin avtomatik start-stop sistemləri olmayan avtomobillər üçün.

EFB akkumulyatorlarının dizaynı adi qurğuşun-turşu akkumulyatorlarının daha da inkişafıdır. Müsbət boşqabın səthində olan Polyvlies materialı lövhələrin aktiv materialını sabitləşdirməyə və akkumulyatorun ömrünü uzatmağa kömək edir. EFB akkumulyatorlarının hüceyrələrindəki separatorlar aşağı müqavimətə malikdir və doldurulma prosesini optimallaşdırır. EFB akkumulyatorları yaxşı dövriyyə sabitliyinə və yükləmə qabiliyyətinə malikdir. EN testinə görə, onlar adi başlanğıc akkumulyatorlarla müqayisədə iki dəfə çox doldurma dövrünə tab gətirə bilirlər.

 

AGM akkumulyatorları, orta səviyyəli avtomobillər, yolsuzluq avtomobilləri və premium avtomobillər üçün

AGM akkumulyatorları əyləc enerjisinin bərpası (rekuperasiya) ilə avtomatik start-stop sistemləri olan avtomobillər və ya premium avadanlıq və mürəkkəb aksessuarlara malik avtomobillər üçün idealdır, çünki adi starter akkumulyatoru bu sistemlərin yüksək güc tələblərini yerinə yetirə bilmir.

AGM akkumulyatorundakı elektrolit (AGM abbreviaturası “Absorbent Glass Mat”) uducu şüşə yununa saxlanır. Bu, akkumulyatoru baxımsız və sızdırmaz edir. Akkumulyatorun qabığı qırılsa belə, akkumulyatordan turşusu çıxa bilməz. AGM həm də əla soyuq işə salma xüsusiyyətlərinə malikdir. Onlar başlanğıc motorunu güclü şəkildə işə salır və onun işləmə müddətini azaldır. Akkumulyatorun dövrə sabitliyi sayəsində isti mühərriki yenidən işə salarkən çətinlik riski olmadan qısa fasilələrlə bir neçə dəfə söndürülə və yenidən işə salına bilər. Xidmət müddətinə gəldikdə, AGM akkumulyatorlarının sadə başlanğıc akkumulyatorları ilə müqayisədə əhəmiyyətli üstünlükləri də var. Onlar adi starter akkumulyatoru ilə müqayisədə üç dəfə çox doldurma dövrünə* tab gətirə bilirlər.

 

AGM akkumulyatorlarından istifadə edərək bərpa.

Hər əyləc mərhələsi əslində enerji itkisidir. Əyləc enerjisinin bərpası (rekuperasiya) ilə əyləc nəticəsində yaranan enerji tamamilə itmir. Sürmə şəraitindən asılı olaraq, əyləc prosesindən əldə edilən enerjinin bir hissəsi avtomobilin akkumulyatoruna verilir. Bunun üçün ilkin şərt bərpa üçün uyğun bir batareyadır: AGM akkumulyatorları bu texnologiyanı təmin edir.

Adi sulu akkumulyator (SLI) hər səyahətdə yalnız bir dəfə mühərriki işə salır. SLI-nin optimal 100% yüklənməsi işə salındıqda yalnız bir dəfə azalır və sonra səyahət zamanı alternator tərəfindən doldurulur (soldakı diaqrama baxın).
Avtomatik start-stop sistemi ilə akkumulyator səyahət zamanı bir neçə dəfə mühərriki işə salmalıdır. Beləliklə, akkumulyatorun doldurulması səviyyəsi bir neçə dəfə aşağı düşür və hərəkətsizlik dövründə elektrik avadanlıqları hələ də elektrik enerjisi ilə təmin edilməlidir. Bu, batareyaya xüsusilə böyük bir yük qoyur. Avtomobil sürərkən akkumulyator Adi starter akkumulyatoru kimi doldurulur. Bununla belə, bərpaedici əyləc enerjisinin mövcudluğuna görə, bərpaedici əyləc enerjisini təmin etmək üçün əlavə doldurma qabiliyyəti mövcud olmalıdır. Buna görə də, AGM akkumulyatorları qismən doldurulma diapazonunda işləyir və bərpa zamanı yalnız 100% tam doldurulmaya çatır (sağdakı təsvir). Sonrakı dayanma mərhələsində elektrik cərəyanının tədarükü hesabına yük azaldılır, belə ki “room” növbəti əyləc mərhələsindən enerjiyə qənaət etmək üçün mövcuddur.

Bu səbəbdən, avtomatik start-stop sistemləri üçün akkumulyatorlar qısa müddət ərzində müxtəlif yük vəziyyətlərinə məruz qalır. Mühərriki işə salarkən boşalma və alternator tərəfindən doldurulması və bərpası əhəmiyyətli dərəcədə daha böyük yüklərə səbəb olur ki, bu da uzun müddət ərzində yalnız AGM akkumulyatoru tərəfindən etibarlı şəkildə dayana bilər.

Avtomobilin enerji idarəetmə sistemi ilə birlikdə AGM akkumulyatorları avtomobildə elektrik istehlakçılarının etibarlı və daimi təchizatını təmin edir, eyni zamanda optimal səmərəliliyi təmin edir.

 

*Test standartı EN 50342-1 və EFB və AGM üçün əlavə olaraq EN 50342-6